Meri-Porin seurakunta

Tervetuloa Meri-Porin seurakunnan jumalanpalveluksiin sunnuntaisin.
Myös striimatut jumalanpalvelukset avoimia kaikille!
Ohjeet striimin katsomiseen löytyvät täältä.

"Jumalan rakkaus on kuin meren aava"

Meri- Porin seurakunta on aktiivinen ja kehittyvä seurakunta Porin luonnonkauniilla rannikolla. Seurakunta toimii yhteistyössä eri tahojen kanssa alueen asukkaiden parhaaksi.

Seurakunnassamme on viime vuosina painotettu erityisesti jumalanpalveluselämän, lapsi-, nuoriso- ja vapaaehtoistyön kehittämistä. Toiminnan perusteena on Jumalan sana ja armo.

Meillä on tilaa ilolle, surulle, juhlalle ja yhteiselle jakamiselle.

Tervetuloa mukaan toimintaan! Ota rohkeasti yhteyttä – ovet ovat auki juuri Sinulle!

Lisätietoja seurakuntamme toiminnasta saa näiltä sivuilta ja seurakuntatoimistosta.

Meri-Porin seurakunnan toimintaa ja arkea voi seurata myös Instagramissa ja Facebookissa.

Kirkon kriisipuhelin toimii Palvelevan puhelimen numerosta
0400 22 11 80 suomeksi

kirkkoherra
Meri-Porin seurakunta