Lähetys ja "Sinua kutsutaan" -vapaaehtoistyö

Noormarkun seurakunta haluaa olla mukana tekemässä lähetystyötä Jeesuksen antaman käskyn mukaisesti (Matt. 28:18–20). Lähetystyö on esillä messuissa ja seurakunnan tilaisuuksissa.

Haluatko Sinäkin olla mukana lähetystyössä?

Lähetystyö on jokaisen kristityn etuoikeus. Toiset toimivat lähetystyöntekijöinä, mutta yhtä tärkeää on lähettäjänä oleminen. Lähettäjät tekevät lähetystyön mahdolliseksi varainhankinnan ja esirukousten kautta. Voit olla mukana rukoilemalla lähettiemme työn puolesta ja tukemalla heidän työtään taloudellisesti, sekä osallistumalla vaikkapa lähetysiltoihin tai erilaisiin lähetystempauksiin, joita seurakunnassamme järjestetään.

Seurakunnan nimikkolähetit

Noormarkun seurakunta tukee Sanna Suutarin työtä Kyproksella Suomen Evankelis-Luterilaisen Kansanlähetyksen (SEKL) kautta, Virpi Otienon työtä Keniassa ja Kirsi Vimparin työtä Virossa Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen (SLEY) kautta, sekä Kolumbian kummilapsityötä Suomen Lähetysseuran kautta.

Ystävyysseurakuntamme on Sodderin seurakunta Karjalassa

Sisälähetys

Seurakunnanssamme järjestetään kutsuvaa toimintaa tapahtumien ja mm. Missiokuoron välityksellä. Kutsumme seurakuntalaisia ja kaikkia paikkakuntalaisia elämään Jeesuksen omana seurakunnan yhteydessä ja omassa arjessaan.

Seurakunnan nimikkoläheteistä enemmän:

Kappalainen