Vapaaehtoistyö

Oletko kiinnostunut osallistumaan seurakunnan toimintaan myös itse tehden ja toimien? Kaikenlainen mukana oleminen kerran tai useammin, satunnaisesti tai säännöllisesti tuottaa paljon iloa ja apua monille meri-porilaisille niin lapsille, nuorille kuin aikuisille. Vastaa kyselyyn (linkki tekstin alapuolella) ja kerro yhteystietosi ja mahdolliset ajatuksesi siitä, miten voisit olla tekemässä yhteistä hyvää. Seurakunnasta otetaan sinuun yhteyttä!

Kaikenikäiset niin lapset, nuoret kuin aikuisetkin ikään katsomatta voivat olla mukana tekemässä ja toimimassa.

Klikkaa tästä ja ilmoita yhteystietosi ja tutustu vapaaehtoistyön mahdollisuuksiinLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Voit toki kertoa kiinnostuksestasi myös kenelle tahansa seurakunnan työntekijälle tai seurakuntatoimistoon. Tervetuloa mukaan!

Katso myös: