Keskusteluapua

Onko elämä solmussa tai arjen palapelin palat hukassa? Aivan jokainen voi löytää itsensä tilanteesta, jossa ei tiedä mitä tekisi tai mistä saisi apua. Tarvitsemme toista ihmistä kuuntelijaksi ja keskustelukumppaniksi, jonka kanssa avata solmuja. Yhdessä keskustellen voimme pohtia, miten voisimme auttaa sinua.

Seurakunnan diakoniatyön tarjoama keskusteluapu on ammatillista apua, kun mieltäsi askarruttavat erilaiset elämänkysymykset, ihmissuhdeasiat, yksinäisyys, arjenhallinta, taloudelliset ongelmat, sairaudet, elämän kriisitilanteet tai hengelliset kysymykset. Diakoniatyöntekijä on koulutettu ammattilainen, jonka kanssa voit jakaa huolesi ja miettiä yhdessä, kuinka jatkaa eteenpäin. Keskusteluapu on ilmaista ja diakoniatyöntekijöillä on vaitiolovelvollisuus.

Oli huolesi sitten kuinka suuri tai pieni tahansa - me olemme täällä sinua varten!

Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaamisaika.

Puhuminen auttaa
”Kantakaa toistenne taakkoja.” (Gal. 6:2)

Diakoniatyöntekijä
Länsi-Porin seurakunta

Diakoniatyö työikäisten parissa (ei lapsiperheet), lähetys- ja kv-työ, vapaaehtoistyön koordinointi.