Koululaisten toimintaa keväällä 2024

Maanantaisin:

Askartelukerho  1.-7. -luokkalaisille klo 17-18 Länsi-Porin kirkolla päiväkerhon tilassa.
Kerhon kevätkausi 15.1.-29.4.2024

Tiistaisin:

Kokkikerho 1 1.-7.-luokkalaisille klo 16–17.30 Pietniemen seurakuntatalolla.
Kokkikerho on jaettu A- ja B-ryhmiin, ryhmät käyvät vuorotellen kerhossa.

Keskiviikkoisin:

Kokkikerho 2 1.–7. -luokkalaisille klo 16–17.30 Pietniemen seurakuntatalolla.
Kokkikerho on jaettu A- ja B-ryhmiin, ryhmät käyvät vuorotellen kerhossa.

Torstaisin:

NERF-kerho 3.-7.-luokkalaisille klo 16-17 Länsi-Porin kirkolla.
Kerhokausi 18.1. - 2.5.2024

Kevätkauden kerhoja ovat Askartelukerho, Kokkikerhot ja Nerf - kerho. Kerhot ovat yhteisiä tytöille ja pojille. Suurin osa kerhoista on tarkoitettu 7-13-vuotiaille, Nerf-kerho on isommille kerholaisille.

Kerhoissa leikitään, pelataan, lauletaan, askarrellaan, hiljennytään hartauteen. Erilaisissa teemakerhoissa tehdään erilaisia teemoihin liittyviä asioita. Tehdään mukavia juttuja yhdessä ja opetellaan samalla tuntemaan itseämme, toisiamme ja Jumalaa. Kaikissa kerhoissa on pieni hartaushetki, jossa hiljennytään, kuullaan raamatunkertomuksia, lauletaan ja rukoillaan.

Kerhoja ei pidetä koulun loma-aikoina.
Muista muutoksista kerhoaikoihin ilmoitetaan erikseen.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kerhoja ohjaavat nuorisotyönohjaajat ja nuoret vapaaehtoiset kerhonohjaajat. Kerho- ja muissa asioissa nuorisotyönohjaajiin voi olla yhteydessä puhelimella soittamalla, tekstiviestillä tai whatsappilla.

Varhaisnuorten kerhot ovat maksuttomia ja kokoontuvat Länsi-Porin kirkolla ja Pietniemen seurakuntatalolla.

Kerhoihin ilmoittautuminen:

Kysy vapaista kerhopaikoista Kristiinalta.
Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan osoitteessa https://tinyurl.com/LPkerhot
Ilmoittautumislinkki on tällä hetkellä auki talvilomaan saakka.

Kevään kerhokausi on tammikuusta huhtikuuhun. Toukokuussa mahdollisesti lyhyt kerhojakso. Kerhoihin otetaan n. 15-20 lasta. Kokkikerhoihin otetaan 12 lasta yhteen ryhmään. Jos ilmoittautuneita on enemmän tehdään kerhossa kaksi ryhmää, jotka käyvät kerhossa vuoroviikoin. Kaveritoiveita kuunnellaan ja kerhopäivät tiedotetaan koteihin kerhon kautta. Kerholainen voi osallistua moneen kerhoon, kuitenkin vain yhteen kokkikerhoon.

Vapaita kerhopaikkoja voi kysellä nuorisotyönohjaajilta koko lukuvuoden ajan.

Yhteystiedot:

Kerhoista vastaa nuorisotyönohjaaja, yhteystiedot alla olevan kuvan vieressä.

Toimintaa voi seurata myös instagramista lansiporinkirkkojunnut tai lansiporinseurakunta

Youtubesta löydät kanavan "Kirkkojunnut Porissa", käy sieltä katsomassa löytyykö kiinnostavia juttuja ja vanhoja tuttuja :)

Facebookissa Länsi-Porin seurakunta

Muuta tytöille ja pojille:

Länsi-Porin seurakunta järjestää toimintaa yhdessä muiden Porin seurakuntien kanssa.Yhteistyönä järjestetään leirejä 7-14-vuotiaille koulujen loma-aikoina, 10-synttärit syksyllä saman vuoden aikana 10-vuotta täyttäneille/täyttäville ja Jouluvaellus marraskuun lopussa. Edellä mainituista löytää lisätietoa alla olevasta linkistä sekä erillisistä mainoksista ja tiedotteista.

Lisätietoja voi kysyä suoraan myös nuorisotyönohjaajilta.

Katso myös:

Varhaisnuorisotyön mainos