Nuoret

Moi sinä 15-vuotias tai sitä vanhempi (tai nuorempi) nuori! Olet löytänyt Länsi-Porin seurakunnan nuorisotyön sivut!

Täältä pitäisi löytyä tietoa siitä, mihin ja milloin sinä voit suunnata osallistuaksesi seurakunnan nuorten toimintaan.

Mitä kaikkea tarjoamme nuorille?

Nuorten ilta pidetään joka perjantai Länsi-Porin kirkolla. Nuorten ilta alkaa kello 16 ja päättyy noin kello 22 loppuhartauteen. Mitä siinä välissä tapahtuu? Se riippuu sinusta.

Nuorten illassa on mahdollista viettää aikaa ja pelailla. Tarjolla on ainakin iso kasa lautapelejä ja seurakunnan nuorisotyötä tekevät ovat paikalla. Illan aikana on yhteistä ohjelmaa. Iltaan voit tulla silloin, kun ehdit ja lähteä silloin, kun siltä tuntuu. Tule starttaamaan viikonloppu ja näkemään tuttuja!

Joka toinen perjantai nuorten illan yhteydessä kokoontuu nuorten aikuisten porukka Aki-Petri Heinon johdolla.

Nuorille pidetään noin joka toinen tiistai-ilta ovet auki Länsi-Porin kirkolla kello 17:30-20. Tehdään porukalla aina jotain, mitä paikalle saapuneet milloinkin haluavat tehdä. Teretulemast!

Noin joka toinen tiistai on kesällä 2024 isoseksi haluavien kokoontuminen Länsi-Porin kirkolla kello 17:30-20. Nuorten nimeämässä "reilukerhossa" tutustutaan toisiin ja isosena olemisen salaisuuksiin yhdessä tekemällä.

Lisäksi! Jos sinua painaa jokin asia, tai haluat muuten vaan kertoa miten elämässäsi menee, meitä voit aina tulla moikkaamaan iltoihin tai laittaa viestiä esimerkiksi Whatsappin kautta.

Terveisin

nuorisotyönohjaaja Hans Salosensaari

nuorisotyönohjaaja Kristiina Haarala

ja nuorisopappi Jani Johansson

Lautapeliturnaus

Länsi-Porin seurakunta järjestää vuonna 2022 lautapeliturnauksen, joka kestää tammikuusta joulukuuhun. Osallistumaan ovat tervetulleita kaikki 12–30 -vuotiaat. Pelipaikka- ja aika vaihtelevat kuukausittain. Liity sähköpostilistalle (pyyntö Jussi Kärmerannalle) saadaksesi ajantasaiset tiedot tulevista otteluista.

Ilmoittautumiset kuhunkin peliin edellisen viikon sunnuntaihin mennessä sähköpostilla Jussille.

Turnauksen päätteeksi kaksi menestyneintä pelaajaa palkitaan lahjakorteilla (Porin kristillinen kirjakauppa/Lautapelit.fi). Voittaja saa myös nimensä "Vuoden peluri" -pokaaliin.

Nuorisotyönohjaaja
Liikastentie 28