Kutsu seurakunnan edustaja onnittelu-/tervehdyskäynnille kotiisi

Täytätkö vuosia ja toivottaisit seurakunnan edustajan tervetulleeksi kotiisi? Tai toivoisitko kotikäyntiä ihan jostakin muusta syystä? Kotikäynnin yhteydessä on mahdollista saada myös ehtoollinen - tai uusia vaikkapa vihkivalat. Kerro toiveesi meille.

Ota yhteyttä Porin Teljän seurakuntatoimistoon p. 044 7309 666 tai p. 044 7309 636 ja esitä yhteydenottopyyntösi. Voit lähettää myös sähköpostia osoitteeseen porintelja(ät)evl.fi.

Välitämme viestisi eteenpäin - ja sinuun otetaan pian yhteyttä!

Porin Teljän seurakunta muistaa vuosia täyttäviä seurakuntalaisiaan seuraavasti:

1-3 -vuotiaille lähetetään onnittelukortti tai -kirje.

4 -vuotiaille järjestetään kutsujuhlat.

Lisäksi seurakuntayhtymä järjestää kaikille 10 -vuotiaille yhteiset kutsujuhlat.

...

• 70- ja 80 -vuotiaille
    järjestetään kutsujuhlat 1-2 kertaa vuodessa. Kutsut lähetetään postitse.

• 75 vuotta
    täyttäviin seurakunnan papit ottavat yhteyttä.

• 85 vuotta
    täyttäviin seurakunnan diakonityöntekijät ottavat yhteyttä.

• 90/93/95/97/100/yli 100 vuotta
    täyttäviin seurakunnan papit ottavat yhteyttä.

• 91/92/95/96/98/99 vuotta
    täytäville lähetetään onnittelukirje.

Kutsut 4/10 ja 70/80 -vuotiaille järjestettäviin juhliin lähetetään postitse kotiin hyvissä ajoin. Ilmoittautua voit puhelimitse tai sähköpostitse. Myös seuralaiset ovat tervetulleita mukaan juhlaan.

Mikäli olet täyttänyt tänä vuonna 75 tai 85 vuotta, eikä yhteydenottoa ole jostakin syystä kuulunut, niin ota yhteyttä Porin Teljän seurakuntatoimistoon.

Kutsu seurakunnan työntekijä onnittelu- tai tervehdyskäynnille kotiisi soittamalla seurakuntatoimistoon.
Kuva: Pixabay