Perheet

Tervetuloa tutustumaan Porin Teljän seurakunta lapsille ja perheille fb-sivuille.

Me perhetyössä olemme perheiden rinnalla niin arjessa kuin pyhässä, ilossa ja surussa.

Perhetyö on laaja-alaista toimintaa vauvasta vaariin.  Perhetyö on monipuolista toimintaa perheitä tukien kristillisellä arvopohjalla. Perheiden rinnalla kulkemista, kuunnellen ja tukien arjenkysymyksissä, kaste- ja kasvatuskumppanuudessa.

Kutsumme perheitä seurakunnan tilaisuuksiin, tapahtumiin ja erityisesti sunnuntaisin järjestettäviin jumalapalveluksiin Teljän kirkolle klo 10.

Kastettu lapsi voi osallistua ehtoolliselle yhdessä saattajansa kanssa, kun hänelle on kerrottu ehtoollisen merkityksestä. Ikärajaa ehtoolliselle ei ole. Alttarilla lapsi voi saada myös siunauksen.

Porin Teljän kirkon kirkkosalin hiljainen leikkinurkkaus Nooan arkki voi houkutella lasta myös oleilemaan ja lueskelemaan kirjoja Jumalanpalveluksen aikana yksin tai yhdessä vanhemman kanssa.

Lapsille on oma pyhäkoulu jumalanpalveluksen aikana Teljän kirkolla. Pyhäkouluista ja paikoista enemmän pyhäkoulun sivuilla.

Toimintamme on suunnitelmallista ja kokoavaa kaikille lapsiperheille

Ohessa näet kevään 2024 yleisesitteen lapsille ja perheille-toiminnassa

Kuvassa kevään toimintaa. Tiedot löytyvät myös tekstinä nettisivuiltamme
Kuvateksti

Ohessa näet kevään 2024 viikottaisen kausisuunnitelman lapsille ja perheille- toiminnassa

Ajankohtaista lisätietoa toiminnasta, terv, Sari Fisk:

Tule leikkimään ja liikkumaan! Olet tervetullut Koko perheen voimin tai 3-9-vuotias lapsi voi jäädä itsekseen. Toiminta kokoontuu Kalaholman kerhohuoneella Sarin kanssa keskiviikkoisin  17-19. Toiminta ei kokoonnu vk 12, 13, 18, 19. viimeinen vk 20  15.5. Nimensä mukaisesti leikimme ja liikumme illan aikana vaihtelevin teemoin ja välinen . Tervetuloa mukaan.

Tervetuloa Teljän kirkolle tiistaisin kello 17.30-18.30 . Suunnattu 4 -10-vuotiaille lapsille  tai  vauvasta vaariin ajatuksella aikuisen kanssa. Perheille rauhoittumisen ja hiljentymisen ilta liikkeessä. Liikumme ja rentoudumme rauhallisen musiikin ja kerronnan tahtiin. Lasten virret innostavat liikkumaan ja toimimaan!Toisinaan käytössämme erilaista välineistöä illan teeman mukaan.  Viimeinen kokoontuminen viikolla 12, eli 19.3.