Walk in TALK - keskusteluapua tarjolla

Walk in talk on nuorille tarkoitettu palvelu. Walk in talk on maksuton, eikä erillistä ajanvarausta tarvita. Nuori voi tulla tapaamiseen anonyymisti, kertomatta omaa nimeään tai asuinpaikkaansa. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Walk in talk on ammatillista keskusteluapua ratkaisukeskeisellä työotteella. Walk in talk ei ole terapiaa. Toiminta keskittyy nuoren mielen hyvinvoinnin tukemiseen ja sen tulee olla sensitiivistä ja avointa kaikille nuorille riippumatta taustasta ja katsomuksesta. Walk in talk ei ole sielunhoitoa. Päivystäjinä toimii nuorisotyön ammattilaisia.

Päivystykset Porin seurakuntayhtymän alueella keväällä 2024:

• Porin seurakuntayhtymän työntekijät päivystävät koulujen työviikkoina Winnovassa tiistaisin klo 11-13 (os. Tiedepuisto 3, opiskelijatoiminnan tila, huone 1237).
  • Kirkon oppilaitostyö puolestaan päivystää Ohjaamolla (Yrjökatu 17) parittomien viikkojen torstaina klo 13-14.
  • Lisäksi Kaarisillan ja Pomarkun koululla Keski-Porin- ja Noormarkun seurakunta toteuttavat Walk in talkia kouluyhteistyönä.

Kuvassa: mainoskuva Porin seurakuntayhtymän kevään 2024 päivystyksistä ja perustietoa Walk In Talk toiminnasta (sama tieto tekstinä nettisivulla).

Kuvassa: mainoskuva Winnovan Tiedepuiston kampuksen kevään 2024 päivystyksistä ja perustietoa Walk In Talk toiminnasta (sama tieto tekstinä nettisivulla).