Ryhmätoimintaa

Ryhmätoiminnassa pääset tapaamaan muita, jotka ovat kanssasi samankaltaisessa elämäntilanteessa. Yhdessäolo ja yhdessä jakaminen auttavat jaksamaan ja yhtäkkiä voikin huomata, ettei ole asioiden kanssa yksin. Samalla jaksaa myös arkea paremmin.

Järjestämämme ryhmätoiminta kokoaa ihmisiä erilaisten asioiden äärelle.

• Leskien kahvilassa lesket saavat viikoittain vertaistukea elämäntilanteeseensa.
  • Vanhemmalle väellä on tarjolla päiväpiirejä ja virkistyspäiviä, joissa on mahdollista tavata omanikäistä seuraa erilaisten teemojen äärellä.
  • Toiminnallisempia ryhmiä ovat seurakuntamme Työtupa ja ATK-kerho. Työtuvalla pääsee käyttämään kädentaitojaan ja ATK-kerhossa varttuneempi väki tutustuu tietokoneisiin.

Ryhmätoiminnassa on mahdollista toimia myös vapaaehtoisena vastuunkantajana esimerkiksi toteuttamalla ohjelmaa tai kahvittamalla. Ota yhteyttä, mikäli haluaisit toimia vapaaehtoisena vastuunkantajana!

Tutustu ryhmiemme aikatauluihin Tapahtumat-sivulla

Ryhmässä on mukavampaa
Jeesus sanoo: "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Diakoniatyöntekijä
Länsi-Porin seurakunta

Diakoniatyö työikäisten parissa (ei lapsiperheet), lähetys- ja kv-työ, vapaaehtoistyön koordinointi.