Varhaisnuoret eli junnut ja heille suunnattu toiminta

Varhaisnuorten toiminta on tarkoitettu 7-14 vuotiaille lapsille ja nuorille

Kerhot eli säännöllinen viikkotoiminta

Varhaisnuorten kerhoja on Pihlavassa, Kyläsaaressa ja Reposaaressa

Uusia kerholaisia otetaan, jos ryhmiin mahtuu. Vapaista paikoista voi kysellä nuorisotyönohjaajalta.

Koulujen loma-aikoina ei ole varhaisnuorten kerhotoimintaa.

Tarkemmat tiedot kerhojen paikoista ja ajankohdista.

Leirit 2024 varhaisnuorille

Talvilomalla järjestetään 1 leiri varhaisnuorille. Haku leirille alkaa 15.1.2024 . Katso tarkemmat tiedot leireistä ja ilmoittaudu: Leiritoimintaa - Porin evankelisluterilainen seurakuntayhtymä (kirkkoporissa.fi)

Klubit ja kerhot, retket ja leirit tarjoavat monipuolista puuhaa koululaisten arkeen! Toiminnassa puuhaillaan sekä hiljennytään hartauksissa kristillisen sanoman ja erilaisten teemojen äärellä.

Jos sinulla on ideoita tai ajatuksia, mitä toivoisit seurakunnalta junnuikäisten toimintaan, laita ideoistasi rohkeasti viestiä!

Lisätietoja kaikesta 7–14 -vuotiaiden toiminnasta seurakunnalla saa soittamalla tai laittamalla viestiä nuorisotyönohjaajalle – yhteystiedot sivun lopussa.

Mukaan toimintaan voi tulla myös kesken kauden. Ole tällöin yhteydessä nuorisotyönohjaajaan (tiedot alhaalla).

Tarvitsemme vapaaehtoisia apuohjaajia kerhoihin!
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!
Apuohjaajina voivat toimia 13-> (yläikärajaa ei ole) :)

Toimintaan ilmoittautuminen tapahtuu sähköisen lomakkeen kautta:

ilmoittautuminen junnujen kerhotoimintaan

------------------------------------------------------------

Muuta toimintaa

Meri-Porin seurakunta järjestää toimintaa yhdessä muiden Porin seurakuntien kanssa.
Yhteistyönä järjestetään leirejä 7-14-vuotiaille koulujen loma-aikoina ja Jouluvaellus marraskuun lopussa.
Edellä mainituista löytää lisätietoa alla olevasta linkistä sekä erillisistä mainoksista ja tiedotteista.

Lisätietoja voit myös kysyä suoraan nuorisotyönohjaaja Jenna Johanssonilta.

Katso myös:
Yhteisen seurakuntatyön varhaisnuorten toimintaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Leiritoimintaa varhaisnuorille