Ystävyysseurakunnat

Pidämme yhteyttä ystävyysseurakuntiimme Unkarin Egerissä ja Viron Juurussa. Uusin ystävyysseurakuntamme on Valko-Venäjällä Grodnon kaupungissa, joka sijaitsee lähellä Puolan ja Liettuan rajaa.

Eger on vanha historiallinen kaupunki Koillis-Unkarissa ja Egerin luterilainen seurakunta on perustettu vuonna 1935. Pohjois-Virossa sijaitseva Juurun maalaisseurakunnan nykyinen kirkko on samalla paikalla, jolle ensimmäinen kirkko rakennettiin jo vuonna 1238.

Vierailemme toistemme luona ja rukoilemme toistemme puolesta. Yhteinen usko ja toinen toisiimme tutustuminen tarjoavat uusia näköaloja myös omaan elämäämme.

Tervetuloa tutustumaan ystävyysseurakuntiin ja ideoimaan yhteistyötä Juuru-Eger ja Grodno-ryhmiimme toisten seurakuntalaisten kanssa!