Yhdessä perhekerhoon!

Perhekerhoissa on mahdollisuus kohdata muita lapsiperheitä – keskustella ja jakaa asioita ja kuulumisia.

Lapset ovat suuri ilo ja lahja seurakunnalle. Toivottavasti löydät seurakuntamme toiminnasta jotain juuri sinua ja perhettäsi kiinnostavaa. Perhekerhoissa leikitään, liikutaan, askarrellaan ja hiljennytään yhdessä. Saamme jakaa viipyileviä hetkiä kahvikupposen ääressä.

Kerhot kokoontuvat kerran viikossa. Kerhossa mukana lastenohjaajia sekä mahdollisia kutsuvierailijoita.

Perhekerhojen kausisuunnitelman löydät kohdasta: Perheet

Jos toivot voivasi liittyä mukaan kaikkien perhekerhojen yhteiseen whatsapp-ryhmään, otathan yhteyttä Veera Nurmeen p. 0400 309 863. Whatsapp-ryhmässä on ajankohtaisin tieto ja nopealla varoajalla tulevat päiväkohtaiset muutokset, sekä saat liittyä mukavaan whatsapp-yhteisöön- jonka pääpaino on kuitenkin ajankohtainen tiedottaminen tulevista tapahtumista ja muistuttelu, missä kokoonnutaan milloinkin. :)

Perhekerhopaikat

Teljän kirkko

Os. Koivistonpuistikko 50

Teljän kirkon perhekahvila maanantaisin klo 9 - 11.30

Lastenohjaajat: Susan Heikkilä p. 0447 309 673 ja Hanna-Mari Heinonen p. 0447 309 668

(Esivallankadun perhekahvila muutti Teljän kirkolle 4.3. alkaen.)

Kalaholman kerhohuone

Os. Uittomiehentie 8b

Keskiviikkoisin klo 10.00 - 12 .00

Lastenohjaaja: Sari Fisk p. 0447 309 680 Kalaholman perhekerhoa ei ole: vk 12 :20.3. ,  vk 13, vk 17: 24.4.

Tule leikkimään ja liikkumaan! nimensä mukaisesti Kalaholman kerhohuoneella leikitään ja liikutaan  keskiviikkoisin kello 17.-19.00 viikottain vaihtelevin teemoin .EI ole: 12, 18, 19, kevätkauden viimeinen 15.5. Tervetuloa niin uudet kuin syyskaudellakin käyneet mukaan.Kolmi-vuotiaasta ylöspäin lapsi  voi tulla myös itsekseen vanhaan tapaan.-Sari (vesi ainoa tarjoilu)Katso tiistai-illasta Teljän kirkolla kohdasta :Perheet

Väinölän kirkko

Os. Päkintie 1 - 3

Keskiviikkoisin klo 10.00 - 12

Perhekerhon yhteydessä toimii vauvakahvila. Erillistä toimintaa on kerhon aikana niin vauvaperheille kuin isommillekin lapsille. Perhekerhossa lapset touhuavat yhdessä omien huoltajiensa sekä toisten lasten kanssa. Nautimme aamiaista, vietämme yhteisiä leikki- ja hartaushetkiä, sekä perhekerhossa on myös mahdollisuus vertaistuen lisäksi keskustella seurakunnan työntekijöiden kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä.

Perhekerho & vauvakahvilan ohjaajat: Hanna-Mari Heinonen p. 0447 309 668  Susan Heikkilä ja diakonissa Veera Nurmi

Sampolan yhteisötilat Itätuulen koulurakennuksessa

Sampolan salonki os. Kalskeentie 9

Perhekerho perjantaisin klo 9 - 11:30

Lastenohjaaja: Susan Heikkilä

Neljä erikokoista tikku-ukkoa kuvaamassa perhettä. Isä, äiti, tyttö ja poika.

Lastenohjaaja
Uittomiehentie 8b
28300 Pori
Lastenohjaaja
(02) 6238 700 vaihde
Lastenohjaaja,työvapaalla
ma. lastenohjaaja
Porin Teljän seurakunta

Porin Teljän rippikouluvastaava elokuun 2023 loppuun asti.