Syke-keskiviikot Teljän kirkolla

10.1.-29.5.2024

Yhteisöllisesti ruumiin ja hengen ravintoa joka keskiviikko

Ohjelma:

• Klo 12.15–12.30 rukoushetki kirkkosalissa
  • klo 12.30–14 lounasta tarjolla (vapaaehtoinen maksu)

Päivystävä diakoniatyöntekijä

Tavoitat päivystävän diakoniatyöntekijän klo 12.30–13.30 Teljän kirkolta.  Voit tulla juttelemaan ja kyselemään neuvoja erilaisissa kysymyksissäsi. Työntekijä ei käsittele avustuksia, mutta ohjaa sinua asioissa eteenpäin.

Lapset ja perheet

Myös lapsiperheet ovat tervetulleita SYKE-päivään yhteisen rukouksen ja aterian äärelle. Lapsiperheille voi joskus olla helpotus tulla syömään valmiiseen pöytään vapaaehtoista maksua vastaan.

Helmikellari

Tee hyviä löytöjä arjen tarpeisiin Helmikellarista, joka toimii Teljän kirkon kellarikerroksessa. Helmikellarista voit hakea aikuisten ja lasten vaatteita sekä muuta tavaraa pientä vapaaehtoista maksua vastaan.

Helmikellari on auki SYKE-keskiviikkoisin n. klo 12.30-13.30.

mainos runsaalla tekstillä. Pyydetään vapaaehtoiseksi Syke-ruokailuun. Beige pohja ja pari kukkaa koristeena.