Aikuisrippikoulu

Jos rippikoulu on jäänyt aikanaan käymättä, sen voi suorittaa yksityisesti missä iässä tahansa. Tällöin myös konfirmaatio on yksityinen. Syitä rippikoulun käymiseen voivat olla esimerkiksi kummius tai kirkkohäät. Rippikouluun haluava voi ottaa yhteyttä suoraan rippikouluvastaava Sinikka Hännikkälään tai seurakuntatoimistoon.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aikuisrippikoulu kestää vähintään 20 tuntia, ja sen suorittamista varten on hyvä varata useampi kuukausi. Tutustumme yhdessä keskustellen kristinuskon ydinkohtiin, uskonelämään sekä Raamattuun, jonka saat seurakunnalta lahjaksi. Koska rippikoulu on yksityinen, voimme räätälöidä sen aikataulun ja toteutuksen sinulle sopivaksi. Voit tulla aikuisrippikouluun myös ystäväsi kanssa.

Rippikoulu on mahdollista käydä myös armeijassa. Jos tahdot suorittaa rippikoulun varusmiespalveluksesi aikana, ota yhteyttä joukko-osastosi sotilaspastoriin.