Isoseksi?

Oliko kivaa kesälomalla? Satuitko olemaan riparilla? Tykkäsitkö?

Todellisuudessa merkitystä on vain viimeisellä kysymyksellä. Jos tykkäsit olla riparilla, mitä sanoisit jos tietäisit, että voit päästä riparille uudelleen?

Toki ripari on ainutkertainen tapahtuma elämässä. Kun olet rippikoulun käynyt ja sinut on konfirmoitu, eihän sitä nyt toiseen kertaan tarvitse käydä. Tarvitsemme kuitenkin nuoria auttamaan tekemään tulevistakin ripareista huikeita! Näille ripareiden apukäsinä toimiville nuorille on oma nimityksensäkin: isonen.

Länsi-Porin seurakunnassa ei enää ole isoskoulutusta. Noin joka toinen tiistai kesällä 2024 isoseksi haluavat kokoontuvat Länsi-Porin kirkolle valmistautumaan isosena toimimista varten.

Mitä isoseksi haluavilta vaaditaan? Ei yhtään mitään! Se riittää, että olet aidosti kiinnostunut toimimaan isosena ja olemaan mukana seurakunnan nuorten toiminnassa. No entä jos olisit kiinnostunut toimimaan isosena, mutta et pääse tiistaisin paikalle? Ole yhteydessä Hansiin!

Isoseksi haluavien treffit Länsi-Porin kirkolla kello 17:30-20 seuraavina tiistai-iltoina: 31.10., 14.11., 28.11., 12.12., 16.1., 30.1., 13.2., 27.2., 12.3., 26.3., 9.4., 23.4., 7.5. ja 21.5. Isoseksi haluaville on maksuton viikonloppuleiri Junnilassa 26.-28.4.!

Lisätietoja tarvittaessa Hansilta.

Nuorisotyönohjaaja