Ryhmätoiminta

Teljän kirkko

SYKE – Siunaavan yhteyden keskiviikko
Katso tarkemmin Teljän kirkon omilta sivuilta.

Päiväpiiri
Piiri kokoontuu maanantaipäivinä (parilliset viikot) klo 13–14.15 Teljän kirkolla. Kahvitarjoilu, keskustelua ja yhdessä oloa.

Väinölän kirkko

Lisätietoa Väinölän ryhmien kokoontumisajoista voit lukea seurakuntamme Tapahtumat-sivulla.

Diakonian aamupalahetki on yhteisöllinen ja kaikille avoin tilaisuus vapaamuotoisen juttuhetken kera sekä joskus on mm. musiikkihetkiä.

Diakoniapiiri on virkistävä ryhmä ikääntyville. Ohjelmassa on mm. hartaus, kahvihetki, toisinaan piirissä vierailee mm. pappi (joskus ehtoollishetken merkeissä) ja muita vierailijoita.

Käsityöpiiri on vapaaehtoisten ryhmä, jossa voi tehdä käsitöitä diakoniamyyjäisiin. Ryhmä kokoontuu tammikuusta huhtikuuhun ja syyskuusta marraskuuhun joka toinen keskiviikko (parittomat viikot) klo 10-13.

Sampola

Sampolan Tähden päiväpiiri, Puhurintie 1–3
Piiri kokoontuu joka toinen tiistai (parilliset viikot) klo 15-16 alakerran kerhohuoneessa.

Puhurin ahertajat, Sampolan kerhohuone
Ryhmä kokoontuu Erkki Karpin vetämänä joka maanantai klo 17–19 keskustelemaan ja askartelemaan yhdessä. Joka kolmannen viikon maanantai ryhmässä vierailee pastori.

Esivallankatu 6

Esivallankadun Ikääntyneiden kerho kokoontuu keväällä 2024Keskiviikkoisin 1xkk klo 13. Kokoontumiset:   31.1, 21.2, 13.3, 3.4, (24.4 peruttu), 15.5. Yhdessäoloa mukavan ohjelman parissa. Kahvi/tee. Hartaus.

Lisätietoja Esivallankatu 6:n  muusta toiminnasta, mahdollisesta  vapaaehtoistoiminnasta tai esimerkiksi seurakunnan toiminnoissa suoritettavasta työkokeilujaksosta tai kuntouttavsta työtoimintamahdollisuudesta voi tiedustella diakoni Tiina Kulha 0400-309865.

Pinomäen piiri, Pinomäen koululla, Pinomäentie 190
Päiväpiiri kokoontuu joka toinen torstai klo 13 Pinomäen koululla.   Piirissä vuorottelevat diakoniatyöntekijä ja pappi. Kevään 2024 kokoontumiset 1.2, 15.2, 29.2, 14.3, 28.3, 11.4, 25.4, 16.5.

Tark.tiedustelut diakoni Tiina Kulha 0400-309865

Esivallankatu 6
28120 Pori

Alueet: Aravien alue, Tiilimäki, 6. osa, Pinomäki, Keskusaukio, Itsenäisyydenkadun parilliset numerot, Tasavallankatu, Äestäjänkatu, Karhukatu.

Päkintie 1
28330 Pori

Alueet: Harmaalinna, Kalaholma, Kartano, Koivistonluoto, Metallikylä, Mikkola ja Väinölä.

Puhurintie 22
28370 Pori

Alueet: Sampola, Impola, Vanha-Koivisto.

Kappalainen, lähimmäisentyö
Porin Teljän seurakunta

Alueet: Syke-toiminta ja Yhteisvastuukeräys.

diakoniatyöntekijä
Porin Teljän seurakunta

Alueet: Koivula, Uusikoivisto, Tupala, Herralahti, Riihiketo, Tuomolantie.