Diakonia

Apua ja tukea

Jokainen tarvitsee joskus apua ja tukea. Diakoniatyössä olemme sinua varten.

Voit luottamuksellisesti keskustella mieltäsi painavista asioista diakoniatyöntekijän kanssa. Elämän kriisit ja taitekohdat, suru, yksinäisyys, sairaudet, ihmissuhdeongelmat, taloudelliset vaikeudet tai hengelliset kysymykset ovat asioita, jotka voit jakaa luottamuksella kanssamme. Ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaanotot ajanvarauksella alk. 9.1.2023

Ahlaisten seurakuntakoti  Anne Saarinen

Pihlavan seurakuntatalo Anne Kangas

Reposaaren pappila Anne Saarinen

Vapaaehtoistyö

Tervetuloa mukaan iloiseen vapaaehtoisten joukkoon ahertamaan diakoniatyössä yhdessä meidän kanssamme.

Seurakunta- ja Raamattupiirit
Piirit ovat kaikille aikuisille avoimia ryhmiä, jossa voit rakentua hengellisesti, saada virkistystä ja vertaistukea sekä iloa elämääsi. Tervetuloa mukaan!

Ahlainen
  • Seurakuntapiiri tiistaisin klo 13
  • Raamattupiiri parittomat maanantait klo 13
Pihlava
  • Seurakuntapiiri Pihlavan kirkon seurakuntasalissa joka toinen (parillinen) tiistai klo 12

Kyläsaari

• Kyläsaaren seurakuntatalolla joka toinen (pariton) keskiviikko klo 14
Reposaari
  • Seurakuntapiiri (kuntokerho) keskiviikkoisin klo 13

Sururyhmä

Kun läheisen kuolema ja suru koskettavat, moni kaipaa tukea. Seuraava sururyhmä kokoontuu syksyllä 2022. Ota yhteyttä sururyhmän ohjaajiin Petra Pohjanraitoon tai Anne Saariseen. Meri-Porissa pidettävistä sururyhmistä tietoa myös aikuistyön sivulla.

Katso myös: