Nimikkolähetit

Teljän seurakunnan nimikkolähettejä löytyy tällä hetkellä Israelista, Tansaniasta sekä Aasiasta, jonne lähettimme tekee Suomesta käsin matkoja. Israelissa tuemme myös Suomen Lähetysseuran FELM-keskuksen työtä. Suomen Pipliaseuran kautta tuemme Kiinassa tehtävää raamattutyötä. Japanissa saamme olla mukana Ananin ja Awajin seurakuntien työn tukemisessa Kansanlähetyksen kautta. Lapsi- ja nuorisotyö tukee Dar al-Kaliman kummikoulua Betlehemissä Suomen Lähetysseuran kautta.

Kotimaanlomillaan nimikkolähetit vierailevat Teljässä kertomassa työnsä vaiheista. Erityisesti jumalanpalveluksissa, lähetyspiireissä ja -tilaisuuksissa rukoillaan heidän puolestaan.

Järjestämme kirkkokahveja, ohjelmallisia lähetyshetkiä, myyjäisiä ja paljon muuta. Jouluisin lauletaan Suomen Lähetysseuran Kauneimpia joululauluja. Joulumyyjäiset ovat aina odotettuja tapahtumia. Yhdessä valmistamme niihin myytäväksi käsitöitä, leivonnaisia, leipää, laatikoita, kortteja... Vain mielikuvitus on rajana, jokaisen panos on arvokas.

Teljän seurakunnan lähetystyötä suunnittelevat lähetyspastori ja lähetyssihteeri yhteistyössä vapaaehtoisten kanssa. Vapaaehtoiset toimivat aktiivisesti mukana mm. kirkkokahvien toteuttamisessa. Lähetyssihteeri ja -pastori pyrkivät työssään tavoittamaan eri-ikäisiä seurakuntalaisia ja kannustamaan heitä oman paikan löytämiseen lähetystyössä.

Tule sinäkin rohkeasti mukaan kotiseurakuntasi lähetystyöhön!

Suomen Lähetysseura

• Hanna Londo, Tansania
  • FELM-keskus Israelissa
  • Tarmo Heikkilä, FELM-keskuksen toiminnanjohtaja

Suomen  Lähetysseuran kaikkien kohteiden tuki:

FI25 8000 1600 0607 10

Uusi Teljän viite 1074617018113556 (lähettiesite päivitettävänä, siinä on vielä vanha viite)

Ev.lut. Lähetysyhdistys Kylväjä

• Kehitysyhteistyöntekijä Keski-Aasiassa

Medialähetys Sanansaattajat ry

• Ilkka Kastepohja, medialähetystyö Aasiassa

Kastepohjan tuki: FI78 5062 0320 1903 60, Teljän viite 888 82001 00966

• Toivoa naisille -ryhmä tukee Intian oriyankielisiä radio-ohjelmia

Suomen ev.lut. Kansanlähetys

• Ananin ja Awajin seurakunnat Japanissa

Suomen Pipliaseura

• Kiinan raamattulähetystyö

Kummityö

Porin Teljän seurakunnan lapsi- ja nuorisotyö tukee Dar al-Kaliman kummikoulua Betlehemissä Suomen Lähetysseuran kautta.

Lähetysesite

Lataa tästä Porin Teljän seurakunnan lähetysesite.Linkki avautuu uudessa välilehdessä