Kesäkerho Noormarkun seurakunnassa 2023

Kerhotoiminta toteutetaan ulkona.

Noormarkun seurakunnassa järjestetään tulevana kesänä ohjattua kesäkerhotoimintaa 5.-15.6.2023 välisenä aikana.

Kerhoryhmiin pääsee 15 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerhoja ohjaavat koulutetut lastenohjaajat.

Ryhmät kokoontuvat Noormarkun Lastentalolla neljänä päivänä viikossa, maanantaista torstaihin.

Aamupäiväryhmä klo 9.30 - 11.30 tai iltapäiväryhmä klo 13.00 - 15.00.

Kesäkerhoon ovat tervetulleita 4-7 -vuotiaat lapset. 4 vuotta pitää olla täytettynä ennen kerhon alkua.

Kesäkerhoilemme ulkona leikkien, laulaen, liikkuen ja puuhaillen erilaisia asioita. Kerhossa tavataan kavereita ja saadaan uusia ystäviä.

Mukaan tarvitset sään mukaisen vaatetuksen ja eväät.

Kerholainen kulkee kerhomatkat täysi-ikäisen saattajan kanssa.

Kerhomaksu on 18€/lapsi, sisaralennus 50%. Kerhomaksu kattaa vakuutuksen ja toiminnan.

Ryhmät selviävät kun hakuaika päättyy. Kesäkerhopaikan saaneet saavat tiedon sähköpostitse toukokuun loppuun mennessä.

Olet lämpimästi tervetullut kesäkerhoon!

HUOM! Kesäkerhon ilmoittautuminen on päättynyt.
Tiedustele vapaita paikkoja Sannalta.

Lisätiedot ja mahdolliset kyselyt:

Vastaava lastenohjaaja
Sanna Sengström