Hyppää sisältöön

2024 rippikouluihin on ilmoittautuminen päättynyt. Tarvittaessa ota yhteyttä, oman seurakuntasi rippikoutyöstä vastaavien työntekijöiden yhteystiedot löydät ohesta seurakuntien sivuilta.

Yleiset ilmoittautumisohjeet

Ensisijaisesti ilmoittaudutaan oman seurakunnan rippikouluihin. Kotiseurakuntasi haluaa tarjota sinulle rippikoulukokemuksen. Tarkistathan siis, mihin seurakuntaan kuulut! Kotiseurakuntasi määräytyy asuinpaikkasi mukaan.

Voit tarkistaa oman seurakuntasi osoitehaun avulla osoitteesta
https://www.kirkkoporissa.fi/info-ja-asiointi/mihin-seurakuntaan-kuulunLinkki avautuu uudessa välilehdessä-

Eri seurakuntien rippikouluihin ilmoittaudutaan eri tavalla. Tarkistathan sinua koskevat ilmoittautumisohjeet oman seurakuntasi kohdalta. Sieltä löydät myös rippikoulujen ajankohdat.

Rippikouluun ilmoittautuminen alkaa

2.10.2023 klo 18
ja päättyy
8.10.2023 klo 23.59!

Tämän jälkeen vapaita paikkoja voi tiedustella puhelimitse.

•ilmoittaudu ensisijaisesti oman seurakuntasi rippikouluihin.
- ethän ilmoittaudu useamman kuin yhden seurakunnan rippikouluihin!

Ennen ilmoittautumista sinun tulee

• keskustella kotona eri rippikouluvaihtoehdoista ja valita niistä itsellesi neljä sopivinta

• valita useita ryhmiä (vähintään kuitenkin neljä ryhmää), joihin ilmoittaudut.  Nämä neljä joihin ilmoittaudut eivät ole paremmuusjärjestyksessä, vaan sellaisia joihin pystyt osallistumaan!

• varmistaa, että huoltaja voi täyttää ilmoittautumislomakkeen kanssasi, sillä sähköinen lomake vaatii myös huoltajien tietoja

Ilmoittautumistilanteessa

- odota lomakkeen aukeamista kaikessa rauhassa. Ilmoittautuminen aukeaa 2.10.23 klo 18.

- täytä lomake huolellisesti. Tarkista, että kaikki täyttämäsi tiedot ovat oikein ja kaikki kohdat täytetty.
- voit täyttää sähköiseen lomakkeeseen yhden kaveritoiveen. Varmistathan, että teillä on samat leirivaihtoehdot täytettynä!

- ilmoittautumishetkellä et vielä näe, mihin rippikouluryhmään kuulut. Saat tiedon kotiin  sähköpostitse viimeistään viikolla 44.

HUOM!
Ilmoittautuminen ei ole enää mahdollista 8.10.23 jälkeen.

Siirry nyt oman seurakuntasi sivulle:

Keski-Pori - Länsi-Pori - Meri-Pori - Noormarkku - Porin Teljä