Porin seurakunnissa runsaasti tarjontaa pyhäinpäivänä

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän seurakunnissa on huomisen pyhäinpäivän tiimoilta runsaasti tarjontaa. Pyhäinpäivämessujen yhteydessä myös samalla luetaan vuoden aikana siunattujen ihmisten nimet.

Tarkemmin seurakuntien pyhäinpäivätarjontaan pääsee tutustumaan Kirkkosanomien ja Porilaisen lisäksi yhtymän nettisivuilta.

Pyhäinpäivän jumalanpalvelukset la 6.11.

Messu klo 10 Keski-Pori (FB), S. Saravuoma, Romppanen. Lavia (FB), Järvinen, Hämäläinen, kirkkokuoro, luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden srk-laisten ja srk:n alueelle haudattujen nimet. Noormarkku
(FB), Penttinen, Laitinen, Lahti, kirkkokuoro, luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden srk-laisten ja srk:n alueelle haudattujen nimet. Pihlava, Repo, Grönlund, diakonit, kirkkokuoro, luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden srk-laisten ja srk:n alueelle haudattujen nimet . Pomarkku (FB), Anttoora, Toikka, Mäntysaari, diakoniväki, kirkkokuoro, luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden srk-laisten ja srk:n alueelle haudattujen nimet. Teljä (FB), R-L Saravuoma, Pelto-Piri, Ylitalo-Maunula. Klo 13 Lassila, Penttinen, Lahti, kirkkokuoro. Iltakirkko klo 16 Reposaari, Pinomäki, Grönlund. Klo 18 Ahlainen, Repo, Tuomisalo, Saarinen. Hiljainen ilta klo 18 Metsäkappeli, Pinomäki, Grönlund, Ojavalli, kirkkokuoro.

Pyhäinpäivän tapahtumia pe 5.11. ja la 6.11.

Keski-Pori: Pyhäinpäivän tilaisuus la 6.11. klo 14, K-P kko, Hietanen, Cantores Vesperi, Kriik, luetaan vuoden aikana kuolleiden K-P srk:n jäsenten nimet.

Länsi-Pori:  Pyhäinpäivän messu 6.11. klo 10 L-P kirkko, Kuusiranta, Lipping, kirkkokuoro - Pyhäinpäivän hartaus  6.11. klo 16 Käppärän iso kappeli, Kuusiranta, Lipping.

Meri-Pori: Hiljainen ilta la 6.11. klo 18 Metsäkappeli, Pinomäki, Grönlund, Ojavalli.

Noormarkku: Pyhäinpäivän kohtaamispaikka pe 5.11. klo 15-18, Nku uusi hautausmaa, klo 14-17, Pku kirkonmäki ja klo 13-15 Lavia siunauskappeli, kaikissa tapahtumissa mehutarjoilu
ja työntekijöitä tavattavissa. – Pyhäinpäivän musiikkia pe 5.11. klo 18, Lavia kko, Järvinen, Hämäläinen.

Teljä: Omaisten ilta la 6.11. klo 15 ja 17, Teljä kko, Huhtala, Väisänen, Grundstén, Pentti Enqvist (huilu), kynttilöiden sytytys vuoden aikana hautaan siunatuiden Teljän srk:n jäsenten muistolle, klo 15 tilaisuudessa
luetaan 26.10.2020-30.4.2021 ja klo 17 1.5.-6.11.2021 pois nukkuneiden hautaan siunatuiden nimet.

2021-11-05 10:26:00.0