Porin aluekeskusrekisterille toimipiste Saloon

Porin yhteinen kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että se perustaa Porin aluekeskusrekisterin toimipisteen Saloon ensi vuoden alusta alkaen sopimusehtojen mukaisesti.

Esityksen perusteluissa todetaan, että aluekeskusrekisterin toiminta-alueen laajentuessa ja aluekeskusrekisterin isäntäseurakuntayhtymän ja sopijaseurakuntien jäsenmäärän kasvaessa aluekeskusrekisterin laajentumisen myötä, on perusteltua, että Saloon perustetaan toimipiste.

Porin aluekeskusrekisterin toiminta on verkostomaista. Porissa on aluekeskusrekisterin toimisto, johon sijoittuualuekeskusrekisterin johtaja, työnjohdosta vastaava rekisterinhoitaja ja asiantuntija- sekä palveluhenkilöstöä.

Jatkossa niin Raumalla kuin Salossa ovat aluekeskusrekisterin toimipisteet, joihin sijoittuu kolme työntekijää, joista yksi toimii rekisterisihteerinä.

2021-10-06 17:23:00.0