Sunnuntain 15.8. kirkko-ooppera toteutuu, maanantain koululaisnäytös peruttu

Olli Kortekankaan Ende und Beginn -kirkkko-ooppera nähdään tulevana sunnuntaina Teljän kirkossa. Maanantain 16.8. klo 13 koululaisnäytös on kuitenkin jouduttu perumaan pandemian vuoksi.

Sunnuntaina 15.8. klo 20 Teljän kirkossa nähdään Olli Kortekankaan säveltämä kirkko-ooppera, joka pohjautuu Natsi-Saksan aikaisen luterilaisen teologin ja toisinajattelijan Dietrich Bonhoefferin teokseen Kirjeitä vankilasta.

Oopperan ensiesitys nähtiin Uudessakaupungissa keskiviikkona 11.8. avaten Rauhan Symposiumin 300-vuotisjuhlallisuudet. Keskiviikkoinen ooppera sai osakseen suuren yleisömäärän.

Sunnuntain 15.8. klo 20 oopperaan myydään lippuja lippu.fi kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Verkkomyynti päättyy 15.8. klo 19. Verkkomyynnistä mahdollisesti yli jääneet liput myydään Teljän kirkon ovelta ennen oopperan alkua.

Sunnuntain oopera jää Porissa ainoaksi esitykseksi, sillä maanantain 16.8. klo 13 esitys on jouduttu perumaan.

Thu Aug 12 09:14:58 EEST 2021