Kirkollisen SuomiAreenan tilaisuudet tänään tiistaina

Kirkollisen SuomiAreenan tilaisuudet pidetään tänään tiistaina Porin torin lavalla.

Klo 14.00 pidettävässä tilaisuudessa ovat mukana piispa Mari Leppänen, muslimiaktivisti Inga Härmälä, puheenjohtaja Pia Jardi USKOT-foorumilta sekä asiantuntija Tero Massa Lähetysseurasta. Paneelin juontaa toimittaja Riku Rantala.

Paneelissa pohditaan uskontojen luontosuhdetta ja uskontojen dialogia suhteessa ympäristönsuojeluun.

Klo 16.00 alkavassa Erilaisessa minglessä (mingle = sekoitus) unelmansa jakavat päihteistä irtautuva nuori, synnynnäisen vamman kanssa elävä nuori, huostaanotettujen lasten äiti ja maahanmuuttajaperheiden haasteet päivittäin kohtaava alakoulun rehtori.

Tilaisuuden juontaa kirjailija ja terapeutti Harri Virtanen. Avaussanoista vastaa piispa Mari Leppänen ja musiikkiesityksistä Paleface.

Jos koronatilanne sen sallii, Erilaisen minglen jatkoilla tarjotaan naposteltavaa hävikkiruoasta.

Tilaisuuksia voi myös katsella striimin kautta linkistä https://www.mtv.fi/sarja/suomiareena-33001006Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Myös kirkkovene on paikan päällä tilaisuuksien aikana.

Tue Jul 13 10:14:00 EEST 2021