Kirkkopuistossa Soi järjestetään kaksipäiväisenä ja striimattuna tapahtumana

Jo pitkät perinteet omaava ja jazzviikolle sijoittuva Kirkkopuistossa Soi -musiikkitapahtuma järjestetään tänä vuonna kaksipäiväisenä ja striimattuna versiona, kertoo ohjelmatoimikunnan puheenjohtaja Hanna Lindberg. Tapahtuma sijoittuu päiville pe-la 16.-17. heinäkuuta.

-Viime vuonna tapahtumaamme ei koronan takia järjestetty lainkaan, mutta tänä vuonna emme voi olla tekemättä mitään. Kaikessa toiminnassamme haluamme toki noudattaa viranomaisten turvaohjeita. Lisäksi tahdomme tapahtuman järjestämällä tukea kristillisiä muusikoita, hän sanoo.

Lindbergin mukaan tuleva kokonaisuus sisältää kaksi konserttia, jotka on tarkoitus striimata kirkossa. Ulos sen sijaan on suunnitteilla vain kahviteltta.

Kirkkopuistossa Soi -tapahtuman esiintyjien on määrä selvitä pääsiäisen jälkeen. Perinteisesti tapahtuman kesto on ollut viisi päivää.

Mon Mar 22 12:13:00 EET 2021