Viestinnän neuvottelukunnan kokoonpano uusiutui

Porin yhteinen kirkkoneuvosto vahvisti keskiviikkoisessa kokouksessaan viestinnän neuvottelukunnan hieman uudistuneen kokoonpanon vuosille 2021-2022.

Puheenjohtajana jatkaa edelleen markkinointikoordinaattori Anna-Mari Vuollet. Muita jäseniä ovat Keski-Porin kirkkoherra, Porin Kirkkosanomien päätoimittaja Heimo Hietanen, seurakuntapastori Anna Kasvinen, toimittaja Seppo Kummala, valt. tri, Satakunnan Kansan entinen uutispäällikkö Kari Heino, seurakuntasihteeri Vuokko Mansikkamäki ja toimittaja Marjut Itkonen.

Yhteistä kirkkoneuvostoa kokoonpanossa edustaa Anne Liinamaa.

Neuvottelukunnassa asioiden esittelijänä ja sihteerinä toimii viestintäpäällikkö Matti Kuhna. Viestintäpalveluiden työntekijöillä on oikeus osallistua kokouksiin.

Neuvottelukunnan tehtävänä on suunnitella ja kehittää viestintää, toimia Porin Kirkkosanomien toimitusneuvostona sekä tehdä esityksiä ja aloitteita sekä antaa asiantuntijalausuntoja yhteisellekirkkoneuvostolle. Neuvottelukunta asetetaan yhteisen kirkkoneuvoston toimikaudeksi.

2021-02-10 17:59:00.0