Länsi-Porin kirkkoherraehdokkaiden vaalipaneeli 11. syyskuuta

Porin Kirkkosanomat julkaisee hakijoiden esittelyt 27.8. ilmestyvässä lehden printtiversiossa ja tällä verkkosivustolla osoitteessa https://www.kirkkoporissa.fi/lansi-porin-seurakunta/kirkkoherravaaliLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Vaalipaneeli järjestetään perjantaina klo 18.00 alkaen Länsi-Porin kirkolla. Siihen kutsutaan kaikki seitsemän kelpoista viranhakijaa, joita ovat siis Tuija Kruus, Tero Kuparinen, Helena Kuusiranta, Jussi Kärmeranta, Matti Nikkanen, Samu Repo ja Hannu Tomperi.

Tilaisuus on yleisölle avoin, mutta koronarajoitteiden takia kirkkoon voidaan ottaa korkeintaan 80 henkilöä. Vaalipaneeli striimataan Länsi-Porin seurakunnan Facebook-sivujen kautta.

Seurakuntalaisilla on mahdollisuus ehdottaa kysymyksiä vaalipaneelissa kysyttäväksi. Kysymysehdotukset tulee lähettää tiistaina 8. syyskuuta klo 16.00 mennessä vuokko.mansikkamaki@evl.fi tai mika.nokelainen@evl. fi

Mahdolliset muutokset koronaohjeissa saattavat vaikuttaa paneelin järjestelyihin.

2020-08-27 10:09:00.0