Seurakuntayhtymän toimintayksiköiden ovet avataan ensi maanantaina

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän kaikkien toimintayksiköiden toimistot ovat aukeamassa asiakkaille ensi viikon maanantaina 17. elokuuta, jos ne eivät vielä ole auki.

Asiasta ovat yhteisen suosituksen antaneet yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, Keski-Porin vt. kirkkoherra Heimo Hietanen ja HTH-päällikkö Eeva Uusimäki.

Heidän mukaansa syyskauden alkaessa yhteiskunnan palveluja avataan asiakkaille, joten Porin seurakuntayhtymän toimistojen avaamisen onkin hyvä yhdistyä muiden julkisen sektorin palvelujen avaamiseen.

Lisäksi toimistojen sulkeminen ja etäpalvelujen tarjoaminen vaikeuttaa erityisesti niiden asiakkaiden asiointia, joilla ei ole käytettävissä tai joiden on vaikea käyttää sähköisiä välineitä. Siksi eri pisteistä on kysytty palvelujen avaamisesta asiakkaille.

Asiakaspalvelussa on kuitenkin samalla huomioitava turvavälit, tarvittava suojautuminen ja hygienia.

Mon Aug 10 14:05:53 EEST 2020