Porin seurakuntien striimaukset lähteneet hyvin liikkeelle

Porin seurakunnat ovat pystyneet nopeasti saamaan aikaan striimaukset omista jumalanpalveluksistaan heti alusta asti menossa olevan koronaepidemian aikana. Jo viime viikonloppuna kaikki kuusi seurakuntaa saivat striimattua omat jumalanpalveluksensa.

Facebookista löytyvät Keski-Porin, Teljän, Länsi-Porin, Meri-Porin ja Noormarkun jumalanpalvelukset. Väinölän kirkon jumalanpalvelukset löytyvät SLEY:n Facebook-sivuilla ja Lavian (kirkkoporissa.fi/lavian-seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä) palvelukset nettiradiossa.

Lisäksi Teljän seurakunnan YouTube-kanava sisältää paljon tallenteita tapahtumista ja myös jumalanpalvelukset ovat nähtävillä. Teljän Facebook-sivuilla on myös nettihartaus joka päivä.

Kirkkoporissa.fi-etusivulla on linkki, ”Hartauksia verkossa”, josta löytyvät suorina lähetyksinä Porin seurakuntien jumalanpalvelukset sekä tallenteita. Samasta linkistä löytyvät myös valtakunnallisen verkon jumalanpalvelukset.

Tue Mar 24 18:32:21 EET 2020