Vuollet Viestinnän neuvottelukunnan puheenjohtajaksi

Automaatioyritys Cimcorp Oy:n Marketing Coordinator Anna-Mari Vuollet on valittu Viestinnän neuvottelukunnan uudeksi puheenjohtajaksi.

Viestintäpalveluiden työntekijöiden lisäksi neuvottelukuntaan kuuluvat Keski-Porin vt. kirkkoherra ja Kirkkosanomien päätoimittaja Heimo Hietanen, Meri-Porin seurakuntapastori Anna Kasvinen, Sydän-Satakunnan toimittaja Seppo Kummala, freelancer-toimittaja Tiia Jokisalo, Yle Porin toimittaja Mari Kahila ja valtiotieteen tohtori, Satakunnan Kansan entinen uutispäällikkö, valtiotieteen tohtori Kari Heino.

Yhteistä kirkkoneuvostoa VNK:ssa edustaa vihreiden Laura Pullinen.

Neuvottelukunnan tehtävänä on suunnitella ja kehittää viestintää, toimia Kirkkosanomien toimitusneuvostona sekä tehdä esityksiä ja aloitteita ja antaa asiantuntijalausuntoja yhteiselle kirkkoneuvostolle. Esittelijänä toimii viestintäpäällikkö.

Toimikausi on sama kuin yhteisen kirkkoneuvoston toimikausi.

2019-03-27 18:36:00.0