Kirkon oman paneelin aihe tarkentui

Uskonto tulevaisuuden koulussa ja päiväkodissa on kirkon oman paneelin aiheena ensi kesän SuomiAreenalla.

Paneelissa pohditaan sitä, mitä omasta ja muiden uskonnoista on syytä tietää, mitä niiden ymmärtäminen edellyttää ja mitä hyötyä siitä on. Katsomuskasvatuksen merkityksestä ja tulevaisuudesta keskustelevat koulun ja kasvatuksen, kodin ja nuorten sekä uskontojen ja uskonnottomien edustajat.

Panelisteiksi ovat tulossa islamin opettaja Suaad Onniselkä koulun ja vähemmistöuskontojen edustajana, Eva Tawasol sekulaareista maahanmuuttajista uskonnottomien edustajana, Salla Korteniemi Suomen Partiolaisista ja Kirsi Tarkka Opetushallituksesta hallinnon ja varhaiskasvatuksen edustajana.

Kirkon ja Uskot-foorumin paneeli pidetään SuomiAreenan päätöspäivänä perjantaina 19. heinäkuuta.

SuomiAreena järjestetään Porissa 15.-19. heinäkuuta.

Thu Feb 14 14:23:00 EET 2019