Ansiomerkkejä jaettiin yhtymän joululounaalla

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän joululounaalla keskiviikkona 19. joulukuuta jaettiin ansiomerkkejä talossa täysiä vuosia palvelleille työntekijöille.

Palkittavista HTH-palveluiden toimistosihteeri Pirjo Rautava oli ainoa, joka tällä kertaa ylsi 40 palvelusvuoteen.

10 vuotta:

Ahonen Lauri, erityisammattimies, Porin seurakuntayhtymä, Anttila Carita, diakonian viranhaltija, Haarala Kristiina, nuorisotyönohjaaja, Länsi-Porin seurakunta, Heiniluoma Taina, lastenohjaaja, Lavian seurakunta, Isokorpi Kristiina, diakonissa, Meri-Porin seurakunta, Jokinen Mikko, Keski-Porin seurakunta, nuorisotyönohjaaja, Keski-Porin seurakunta, Koukkari Laura, kappalainen, Keski-Porin seurakunta, Kriik Guido, B-kanttori, Keski-Porin seurakunta, Lindholm Eija, lastenohjaaja, Porin seurakuntayhtymä, Ollila Maria, sairaalapastori, Porin seurakuntayhtymä, Paltamaa Ari, talonmies-vahtimestari, Porin Teljän seurakunta, Rainerma Elisa, lähetys- ja kansainvälisen työn sihteeri, Porin Teljän seurakunta, Salminen Hanna, B-kanttori, Porin Teljän seurakunta, Tapiainen Noora, kappalainen, Porin seurakuntayhtymä, Terävä Kirsi, talonmies-vahtimestari, Keski-Porin seurakunta, Verho Tiia, diakonissa, Keski-Porin seurakunta, Virta Pasi, kappalainen, Keski-Porin seurakunta, Väisänen, Juha, kappalainen, Porin Teljän seurakunta. Yht. 18.

20 vuotta:

Aalto Pekka, kappalainen, Keski-Porin seurakunta, Grönlund Hanneli, C-kanttori, Meri-Porin seurakunta, Hautala, Anna-Kaisa, kirkkoherra, Lavian seurakunta, Hietanen Heimo, kirkkoherra, Meri-Porin seurakunta, Holkko Päivi, C-kanttori, Keski-Porin seurakunta, Koivisto Eeva-Riitta, sairaalapastori, Porin seurakuntayhtymä, Kuuri-Riutta Timo, talonmies-vahtimestari, Porin seurakuntayhtymä, Kyytinen Mika, kirkkoherra, Länsi-Porin seurakunta, Lahtivirta, Anne-Maarit, diakoni, Lavian seurakunta, Latvajärvi, Seija, seurakuntamestari, Porin seurakuntayhtymä, Linnala, Jaana, lastenohjaaja, Meri-Porin seurakunta, Michelsson Arto, talonmies-vahtimestari, Porin seurakuntayhtymä, Mäki Katriina, nuorisosihteeri, Porin seurakuntayhtymä, Suvila Jari, yhteisen seurakuntatyön päällikkö, Porin seurakuntayhtymä, Tyni Pekka, kanttori, Meri-Porin seurakunta, Valli Pasi, erityisammattimies, Porin seurakuntayhtymä, Willman Jarkko, kappalainen, Porin Teljän seurakunta, Ylitalo-Maunula Pia, B-kanttori, Porin Teljän seurakunta. Yht. 18.

30 vuotta:

Grundstén Anne-Marie, A-kanttori, Porin Teljän seurakunta,  Huhtasalo Jarmo, talonmies-vahtimestari, Porin seurakuntayhtymä, Isonokari Päivi, lapsityönohjaaja, Keski-Porin seurakunta, Kiviniitty Raija, sairaalateologi, Porin seurakuntayhtymä, Kruus Heikki, perheneuvoja, Porin seurakuntayhtymä, Kymäläinen Eija, nuorisotyönohjaaja, Porin Teljän seurakunta, Lahti Markku, B-kanttori, Noormarkun seurakunta, Lumme Tarja, toimistosihteeri, Porin seurakuntayhtymä, Penttinen Kari, kirkkoherra, Noormarkun seurakunta, Romppanen Juhani, A-kanttori, Keski-Porin seurakunta, Salmijärvi Maija, talonmies-vahtimestari, Porin seurakuntayhtymä, Tiira Pirjo, kappalainen, Meri-Porin seurakunta, Törmälehto Raimo, nuorisotyöntekijä, Noormarkun seurakunta. Yht. 13.

40 vuotta:

Rautava Pirjo, toimistosihteeri, Porin seurakuntayhtymä.

2018-12-20 14:38:00.0