Liinamaa läpi Teljässä vihreiden listalta

Porin Teljän seurakunnan äänimäärä on 1172, ja äänestysprosentti 7,9. Tulos tuli alaspäin viime vaaleista, joissa annettiin 1 486 ääntä äänestysprosentin ollessa 9,4.

Vihreät saivat kirkkovaltuuston yhden paikan, joka meni kunnallispoliitikkona tunnetulle Anne Liinamaalle. Seurakuntaneuvostossa heitä edustaa Jari Känä.

Yhteiseen kirkkovaltuustoon valitut:

• Kokoomuksen seurakuntaväki: Merivirta Lauri *, Soukki Raimo.
  • Sitoutumaton seurakuntaväki: Halonen Erkki, Lindberg Hanna *, Nevanranta Erkki, Pudas-Tähkä Sanna-Mari *, Rydman Kasper *, Saine Harri, Savinen Sirkka-Liisa, Tienhaara Kristian *, Toivanen Paula.
  • Kansankirkko-SDP: Yli-Kauhaluoma-Nurmi Päivi.
  • Kaikkien kirkko - Vihreät: Liinamaa Anne *.

Seurakuntaneuvostoon valitut:

• Kokoomuksen seurakuntaväki: Hiltunen Heikki *, Soukki Raimo.
  • Sitoutumaton seurakuntaväki: Halonen Erkki, Kärmeranta Hanna *, Lindberg Hanna *, Multisilta Päivi, Nevanranta Erkki, Pudas-Tähkä Sanna-Mari *, Saine Harri, Savinen Sirkka-Liisa, Tienhaara Kristian *, Toivanen Paula.
  • Kansankirkko-SDP: Yli-Kauhaluoma-Nurmi Päivi.
  • Kaikkien kirkko - Vihreät: Känä Jari.

2018-11-19 09:03:00.0