Joulun avustuskampanja käynnistyy

Keski-Porin seurakunnan diakoniatyö järjestää kuukauden mittaisen joulun avustuskampanjan, joka alkaa 18. marraskuuta ja päättyy 16. joulukuuta. Kampanjalla autetaan seurakunnan alueella asuvia perheitä.

Olisiko sinulla mahdollisuutta auttaa yksinkertaisella ja käytännöllisellä tavalla perheitä, joilla on taloudellisesti vaikeaa? Kampanjan ajatuksena on täyttää diakoniatyön kankainen avustuskassi alla olevan ”kauppalistan” jouluisista tuotteista valiten.

Avustuskassin saat jumalanpalveluksen tai muun seurakunnan tilaisuuden yhteydessä Keski-Porin kirkosta, Ruosniemen kirkosta, Pormestarinluodon seurakuntakodilta sekä Seurakuntakeskuksen aulasta arkisin sen aukioloaikoina.

Lahjoitustuotteilla täytetty kassi toimitetaan täytettynä vastaaviin tilaisuuksiin ja toimipisteisiin. Toimitathan kassin sunnuntaihin 16.12. mennessä, jotta diakoniatyöntekijät ehtivät toimittaa ne perheille ennen joulua.

Kassiin voit pakata esimerkiksi jotakin seuraavista:

• hygieniatuotteita (shampoo, saippua, deodorantti)
  • pesuaineita (astia- ja pyykinpesuaine)
  • kahvia, teetä, suodatinpusseja, kaakaota, mehua
  • säilykepurkkeja: hernekeitto, hedelmä, suolakurkku, punajuuri, hillo
  • valmiit kastikeainekset
  • riisiä