Teljän diakonia palaa alueisiin

Syyskuun ensimmäisenä päivänä Porin Teljän seurakunnan diakoniatyössä palataan takaisin käytäntöön, jossa alueille on nimetty omat diakoniatyöntekijät.

Perhediakoni Satu Katila tekee edelleen lapsiperheiden kanssa töitä koko seurakunnan alueella, erityisesti Harmaalinnassa, Kalaholmassa, Kartanossa, Koivistonluodossa, Metallikylässä, Mikkolassa ja Väinölässä. Tiina Kulhan alueet ovat Aravien alue, Tiilimäki, 6. osa ja Pinomäki.

Pirjo Paukkusen alueisiin kuuluvat Uusikoivisto, Koivula, Herralahti, Riihiketo ja Tuomolantie.

Marja-Terttu Sundellin alueet ovat Sampola, Impola, Tupala ja Vanha-Koivisto.

Minna Salmisen työhön kuuluvat yksin asuvat ja lapsettomat pariskunnat Harmaalinnan, Kalaholman, Kartanon, Koivistonluodon, Metallikylän, Mikkolan ja Väinölän alueilla.

Diakoniapappi Juha Väisäsen työn painopistealueita ovat Syke-toiminta ja Yhteisvastuukeräys.

Muutoksen tavoitteena on seurakuntalaisten paras mahdollinen palveleminen.

Tue Aug 21 11:10:00 EEST 2018