Nimekkäitä vaikuttajia kirkollisella SuomiAreenalla

Porissa 16.-20. heinäkuuta pidettävän SuomiAreenan kirkollisessa osuudessa on tänä vuonna mukana merkittäviä vaikuttajia.

Piispan iltahetkessä Keski-Porin kirkossa tapahtuman aloituspäivänä on piispa Jari Jolkkosen jututettavana pääministeri Juha Sipilä (kesk.) aiheesta "Kannattaako politiikkaan lähteä haukuttavaksi."

Keskiviikkona 18. heinäkuuta klo 19-20 piispa Seppo Häkkinen haastattelee Kelan pääjohtajaa Elli Aaltosta Piispan iltahetkessä aiheesta "Olemmeko turvassa"?

Presidentti Tarja Halonen puolestaan osallistuu torstaina 19. heinäkuuta Eetunaukion lavalla klo 17.30-18.30 Suomen ev.lut. kirkon ja USKOT-foorumi ry:n yhteistyössä järjestämään paneeliin aiheesta "Sisällissodasta maailman onnellisimmaksi maaksi?" Muita panelisteja ovat piispa Kaarlo Kalliala, historioitsija Teemu Keskisarja ja Helsingin juutalaisen seurakunnan puheenjohtaja Yaron Nadbornik. Paneelin juontaa Satakunnan Kansan vastaava päätoimittaja Tomi Lähdeniemi.

Samana iltana klo 19-20 arkkipiispa Tapio Luoma keskustelee Piispan iltahetkessä Keski-Porin kirkossa Maailman ilmatieteen järjestön pääsihteerin Petteri Taalaksen kanssa aiheesta "Ilmasto muuttuu - muutunko minä?"

Paljon muutakin kirkollista antia on tarjolla. Koko SuomiAreenan ohjelma on nähtävillä www-osoitteessa suomiareena.fi.

2018-06-12 13:15:00.0