Arkkipooki-palkinto Keski-Porin seurakunnan sometiimille.

Mikonkadun rukoushuoneella jaettiin Arkkipooki-palkinto keskiviikkona 28.2. klo 17.

Kuvassa piispa Kaarlo Kalliala ja osa Keski-Porin sometiimistä

Palkinto on osoitus innovatiivisesta työstä kirkon, hiippakunnan tai seurakunnan hyväksi. Tällä kertaa hyvästä työstä osoituksen sai Keski-Porin seurakunnan sometiimi, joka onnistuneella sometyöllään oli tehnyt seurakunnasta helpommin lähestyttävän.

Keski-Porin somepäivitykset ovat olleet kautta linjan elämänmakuisia ja lämminhenkisiä. Sometiimiin kuuluu niin seurakunnan työntekijöitä kuin seurakunnan vapaaehtoisia jäseniä.

Kuvassa osa Keski-Porin sometiimistä ja piispa Kaarlo Kalliala.

Maaliskuun Kirkkosanomiin tulee juttu, josta pääset lukemaan kolmen tiimin jäsenen ajatuksia. Seuraava Porin Kirkkosanomat julkaistaan 23.3.

Aiheesta lisää: Turun arkkihiippakunnan tiedoteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2018-03-01 08:24:00.0