Tunnettuja nimiä Käppärän hautausmaalla

Tänään perjantaina 17.11. ilmestyvässä Porin Kirkkosanomissa esitellään vasta valmistunut, Käppärän hautausmaan hautapaikkakartta, johon on merkitty historiallisesti merkittäviä hautapaikkoja, tunnettuja nimiä ja  sukuhautoja.

Tarina siitä, mistä idea karttaan on lähtenyt ja kuinka sitä on työstetty, löytyy Porin Kirkkosanomista.

Kuvassa hautausmaan kartta ja osa sen tekijöistä.

Karttapohjan tehnyt viestintäpalveluiden määräaikainen tiedottaja Tiina Miettinen (vas.) ja Satakunnan Museon ystävät ry:n hallituksen jäsen Soili Ovaska tarkastelevat karttakokonaisuutta.

Paperi-lehti jaetaan Porissa kotitalouksiin, joilla ei ole ilmaisjakelukieltoa, lehden näköisversion voi lukea täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Oman kartan (2 sivua) voit ladata pdf-muotoisena tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2017-11-17 10:06:00.0