Suomi-Areena käynnistyy tänään

Kirkolle tämänkertainen Suomi-Areena on poikkeuksellisen tärkeä, sillä se on yksi tapahtuman pääjärjestäjistä.

Kirkollista antia riittää Suomi-Areenassa maanantaista perjantaihin. Kokonaisuus kattaa muun muassa Piispan torikahvit Kansalaistorilla, Piispan iltahetket Keski-Porin kirkossa, paneelikeskusteluja, Muutosterassin MTV-lavalla sekä virsi- ja viini-illan Raatihuoneella tiistai-iltana.

Paikalla on viikon aikana kahdeksan piispaa. Porin ev.lut. seurakuntayhtymän Kirkko Porissa -vene on Suomi-Areenan aikana liikkeellä pitkin kaupungin keskustaa.

Suomi-Areena päättyy kirkon osalta perjantaina klo 14.00 MTV-lavalla, jossa arkkipiispa Kari Mäkinen tekee yhteenvetoa viikosta erityisesti Muutosterassin osalta.

Mon Jul 10 08:53:01 EEST 2017