Työryhmä nimettiin valmistelemaan kiinteistöstrategiaa

Porin yhteinen kirkkoneuvosto nimesi keskiviikkona työryhmän valmistelemaan kiinteistöstrategiaa. Työryhmään nimettiin kirkkovaltuuston puheenjohtaja Harri Saine, varapuheenjohtaja Bia Kaski, yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Simo Korpela sekä seurakuntayhtymän johtoryhmään kuuluvat kirkkoherrat Heimo Hietasen, Kaisa Huhtalan, Helena Kuusirannan, Samu Revon ja Kari Penttisen, kiinteistöpäällikkö Arto Huhtasen sekä yhteisen seurakuntatyön päällikön Jari Suvilan.

Lisäksi kirkkoneuvosto pyytää seurakuntaneuvostoja nimeämään yhden edustajansa työryhmään. Työryhmän puheenjohtajaksi valittiin yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Heimo Hietanen ja sihteeriksi hallinto- ja henkilöstöasiantuntija Jenni Helmejoki.

1. nimeää työryhmään yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan, yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan sekä seurakuntayhtymän johtoryhmän, 2. pyytää seurakuntaneuvostoja nimeämään yhden edustajansa työryhmään, 3. nimeää työryhmän puheenjohtajaksi yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Heimo Hietasen ja sihteeriksi hallinto- ja henkilöstöasiantuntija Jenni Helmejoen.

Työryhmän työskentelyn takaraja on syyskuun loppu 2024.

Wed Feb 08 20:12:09 EET 2023