Harri Saine jatkaa kirkkovaltuuston puheenjohtajana

Kasvatustieteiden tohtori, erityisopettaja Harri Saine on valittu uudelle kaudelle Porin yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi uuden kirkkovaltuuston järjestäytymiskokouksessa tänään keskiviikkona.

Varapuheenjohtajaksi valittiin Bia Kaski.

Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Simo Korpela.

Yhteiseen kirkkoneuvostoon valittiin Simo Korpela (Matti Säämäki), Jorma Hännikkälä (Marjaana Nummi), Markku Tanttinen (Janne Heilimä), Albert Halonen (Sanna-Mari Pudas-Tähkä), Anne Kause (Tarja Gustafsson), Ari Passilahti (Tapio Lindroos), Anita Kamppi (Minna Nenonen), Hanna Lindberg (Risto Lehtonen), Marja Flinck (Lauri Merivirta), Teija Ruuhikorpi-Mäki (Antti Pekola), Katri Hirvola (Miia Turunen), Esa Anttila (Pertti Rajala) ja Laura Pullinen (Iida Valtala).

Suluissa ovat kunkin henkilökohtaiset varajäsenet.

Suhteellisten vaalien vaalilautakuntaan valittiin varsinaisiksi jäseniksi Simo Korpela, Ulla Ilo ja Pertti Rajala, varalle Sanna-Mari Pudas-Tähkä, Lauri Merivirta ja Helmi Virta.

Kirkon mediasäätiön hallintoneuvostoon valittiin varsinaiseksi jäseneksi Leena Kallionsivu ja varalle Marju Sjösten.

Kaikki henkilövalinnat tehtiin yksimielisesti.

Uuden kirkkovaltuuston järjestäytymiskokouksen avasi kirkkovaltuutettujen ikänestori Antti Linnainmaa.

2023-01-18 20:18:33.0