Porin seurakuntien kaikki ehdokaslistat julki

Syksyn seurakuntavaaleissa ehdolla olevien määrät vähenivät Porin seurakunnissa neljän vuoden takaiseen verrattuna kaikkialla muualla paitsi Länsi-Porissa.

Oheisissa listoissa ovat mukana ehdokkaiden kokonaismäärät sekä suluissa vertailun vuoksi vuoden 2018 seurakuntavaalien vastaavat luvut.

Porin kaikkien seurakuntien vaalilistat saatiin vihdoin julki maanantaina 3. lokakuuta sen jälkeen, kun vaalilautakunnat olivat käsitelleet Keski-Porin, Teljän ja Noormarkun alueen valitsijayhdistyksiin liittyvät selvitykset ja virallistaneet listat lopullisesti.

KESKI-PORI

Seurakuntaneuvostoon: 43 (57)

Kokoomuksen seurakuntaväki:

Marja Flinck, Henri Järvinen, Martti Kallioinen, Bia Kaski, Esko Keiholehti, Wilhelmiina Koivuniemi, Jani Mäntysaari, Eija Palmu-Koskinen, Antti Pekola, Seija Ristolainen, Teija Ruuhikorpi-Mäki, Heikki Santala, Marju Sjösten, Nea Tarvainen, Kristiina Viljanen ja Raija Viljanen.

Sitoutumaton seurakuntaväki:

Raili Arola, Amin Ghorbani, Terhi Hellsten, Tiina  Huhtala, Jorma Hännikkälä, Paula Jylhe, Marko Järvinen, Heli Kalliomäki, Eino Koivusaari, Marja Kortell, Raimo Nieminen, Marjaana Nummi, Brita-Helena Railola, Rainer Revell, Markku Tanttinen, Johanna Vähäkainu, Juuso Karihaara.

KansanKirkko SDP:

Soili Ovaska, Janica Uusitalo, Pertti Rajala, Rosalia Breider ja Juha Södergård.

Tulkaa kaikki:

Kari Heino, Hanna Ojanen, Laura Pullinen, Riikka Siivonen ja Krista Virtanen-Olejniczak.

Kirkkovaltuustoon 42 (57)

Sitoutumaton seurakuntaväki:

Raili Arola, Amin Ghorbani, Terhi Hellsten, Tiina  Huhtala, Jorma Hännikkälä, Paula Jylhe, Marko Järvinen, Heli Kalliomäki, Marja Kortell, Jukka Naukkarinen, Raimo Nieminen, Tapio Nummi, Brita-Helena Railola, Rainer Revell, Markku Tanttinen, Johanna Vähäkainu.

KansanKirkko SDP:

Pertti Rajala, Erja Järvinen, Soili Ovaska, Rosalia Breider ja Juha Södergård.

LÄNSI-PORI

Seurakuntaneuvostoon 34 (31):

KansanKirkko

Anttila Esa J., Grönholm Petri, Grönman Pasi, Huttunen Jarno, Kykkänen Timo, Launonen Satu, Lindgren Pirkko, Mäenpää Mika, Soinne Tarja ja Vettenranta Juha.

Kokoomuksen seurakuntaväki

Aho Armi, Hirvola Katri, Karttunen Pirkko, Levonen Raija, Luoma Eero, Salokangas Heikki, Turunen Miia, Wasse Tanja.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Domander Anna, Haanpää Eeva-Liisa, Halminen Markus, Halonen Albert, Juntunen Marketta, Kaanaa Marja, Kaasinen Hanna, Korpela Simo, Liivola Henry, Linnainmaa Antti, Läntinen Ismo, Muronen Kristiina, Rantavalli Kari, Rinnemäki Jorma, Salonen Marjatta, Vallinen Sirpa.

Kirkkovaltuustoon 33 (34):

KansanKirkko

Anttila Esa J., Grönholm Petri, Grönman Pasi, Huttunen Jarno, Kykkänen Timo, Launonen Satu, Lindgren Pirkko, Mäenpää Mika, Soinne Tarja, Vettenranta Juha.

Kokoomuksen seurakuntaväki

Aho Armi, Hiltunen Heikki, Hirvola Katri, Karttunen Pirkko, Levonen Raija, Salokangas Heikki, Turunen Miia, Wasse Tanja.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Domander Anna, Haanpää Eeva-Liisa, Halminen Markus, Halonen Albert, Juntunen Marketta, Kaanaa Marja, Korpela Simo, Liivola Henry, Linnainmaa Antti, Läntinen Ismo, Muronen Kristiina, Rantavalli Kari, Rinnemäki Jorma, Salonen Marjatta, Vallinen Sirpa.

MERI-PORI

Seurakuntaneuvostoon 27 (30):

Meri-Porin nuoret

Koivusilta Jan, Suominen Anniina, Kokko Ville, Phil Emilia, Stenroos Suvi, Wittsberg Merituulia.

Kiekkinen Kari.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Brander Outi, Frangén Aija-Mari, Grönblom Kirsi, Gustafsson Tarja, Heilimä Janne, Holkko Piritta, Kause Anne, Leppiniemi Tellervo, Mäkinen Anitta, Peltola Janna, Rouvali  Arja-Leena, Säämäki Matti.

Kansankirkko

Heino Mirva, Kukkakorpi Raija, Multanen Raija, Sandberg Kirsi, Santanen Johanna, Taimi Rauli, Uusitalo Jouni, Viitala Matti.

Kirkkovaltuustoon 19 (22):

Meri-Porin nuoret

Suominen Anniina, Koivusilta Jan, Phil Emilia.

Kiekkinen Kari.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Gustafsson Tarja, Heilimä Janne, Holkko Piritta, Kause Anne, Leppiniemi Tellervo, Rouvali Arja-Leena, Säämäki Matti.

Kansankirkko

NOORMARKKU

Seurakuntaneuvostoon 23 (41):

Seurakuntalaiset Pomarkku

Heininen Jaana, Heinonen Jouni, Helin-Rauäng Susanna, Lehtomäki Raimo, Nenonen Minna, Passilahti Ari.

Lavian alue

Kamppi Anita, Laakso Seppo, Mäkelä-Tulander Kaisa, Peltola Matti, Varheenmaa Pirkko.

Noormarkun alueen seurakuntaväki

Huhtanen Teija, Hurri Tuula, Kaaresmaa Teresa, Kallionkieli Taru, Kallionsivu Leena, Laivonen Ismo, Lindroos Tapio, Mäki Pirjo, Rainiola Pasi, Ruohomäki Kirsi-Marja, Sulkava Heli, Walli Helvi.

Kirkkovaltuustoon 21 (38):

Seurakuntalaiset Pomarkku

Lavian alue

Kamppi Anita, Laakso Seppo, Mäkelä-Tulander Kaisa, Peltola Matti.

Noormarkun alueen seurakuntaväki

Hurri Tuula, Kaaresmaa Teresa, Kallionkieli Taru, Kallionsivu Leena, Laivonen Ismo, Lindroos Tapio, Mäki  Pirjo, Rainiola Pasi, Ruohomäki Kirsi-Marja, Sulkava Heli, Walli Helvi.

PORIN TELJÄ

Seurakuntaneuvostoon 40 (52)

Kokoomuksen seurakuntaväki:

Aulikki Harju, Ulla Ilo, Harri Keiho, Raija Kiviniitty, Minna Liettyä-Tyni, Lauri Merivirta, Otto Mäki, Nelly Pitkänen, Ilkka Saari ja Jorma Ylinen.

Sitoutumaton seurakuntaväki:

Liisa Alinentalo, Irma Anttila, Tuomas Halmela, Eriikka Heikola, Katri ”Kati” Kiljunen, Risto Lehtonen, Hanna Lindberg, Eero Mielonen, Petri Mäkinen, Erkki Nevanranta, Sanna-Mari Pudas-Tähkä, Juuso Rosenqvist, Harri Saine, Jarno Suvanto, Mikko Toivanen ja Sanni Tommila.

KansanKirkko SDP:

Sinikka Alenius, Sini Horttanainen, Noora Kinnunen, Sanna Koivusalo, Markku Lehtonen, Pauli Mäkinen ja Päivi Yli-Kauhaluoma-Nurmi.

Tulkaa kaikki:

Silja Kivistö, Jari Känä, Tarja Linnanketo, Anne Rajala, Laura Seesmeri, Iida Valtala ja Helmi Virta.

Kirkkovaltuustoon 41 (52)

Tulkaa kaikki:

Silja Kivistö, Jari Känä, Tarja Linnanketo, Anne Rajala, Laura Seesmeri, Hanna Sinisalmi, Iida Valtala ja Helmi Virta.

2022-10-03 22:49:00.0