Porin seurakuntien ehdokaslistat osin julki

Keski-Porin, Teljän ja Noormarkun ehdokkaat julkisiksi vasta maanantaina 3. lokakuuta lisäselvitysten vuoksi.

Ilmoittautuminen syksyn seurakuntavaaleihin on päättynyt. Keski-Porin, Noormarkun ja Porin Teljän seurakunnan ehdokkaiden nimiä ei vielä voida julkistaa, sillä vaalilautakunta on pyytänyt ehdokaslistoihin liittyviä lisäselvityksiä ja listat hyväksytään vaalilautakunnan kokouksessa 3. lokakuuta.

Sen jälkeen kummankin seurakunnan listat julkaistaan. Menettely perustuu ehdokkaiden tasapuoliseen kohteluun.

LÄNSI-PORI

Seurakuntaneuvostoon 34 (31):

KansanKirkko

Anttila Esa J., Grönholm Petri, Grönman Pasi, Huttunen Jarno, Kykkänen Timo, Launonen Satu, Lindgren Pirkko, Mäenpää Mika, Soinne Tarja ja Vettenranta Juha.

Kokoomuksen seurakuntaväki

Aho Armi, Hirvola Katri, Karttunen Pirkko, Levonen Raija-Liisa, Luoma Eero, Salokangas Heikki, Turunen Miia, Wasse Tanja.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Domander Anna, Haanpää Eeva-Liisa, Halminen Markus, Halonen Albert, Juntunen Marketta, Kaanaa Marja, Kaasinen Hanna, Korpela Simo, Liivola Henry, Linnainmaa Antti, Läntinen Ismo, Muronen Kristiina, Rantavalli Kari, Rinnemäki Jorma, Salonen Marjatta, Vallinen Sirpa.

Kirkkovaltuustoon 33 (34):

KansanKirkko

Anttila Esa J., Grönholm Petri, Grönman Pasi, Huttunen Jarno, Kykkänen Timo, Launonen Satu, Lindgren Pirkko, Mäenpää Mika, Soinne Tarja, Vettenranta Juha.

Kokoomuksen seurakuntaväki

Aho Armi, Hiltunen Heikki, Hirvola Katri, Karttunen Pirkko, Levonen Raija-Liisa, Salokangas Heikki, Turunen Miia, Wasse Tanja.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Domander Anna, Haanpää Eeva-Liisa, Halminen Markus, Halonen Albert, Juntunen Marketta, Kaanaa Marja, Korpela Simo, Liivola Henry, Linnainmaa Antti, Läntinen Ismo, Muronen Kristiina, Rantavalli Kari, Rinnemäki Jorma, Salonen Marjatta, Vallinen Sirpa.

MERI-PORI

Seurakuntaneuvostoon 27 (30):

Meri-Porin nuoret

Koivusilta Jan, Suominen Annina, Kokko Ville, Pihl Emilia, Stenroos Suvi, Wittsberg Merituulia.

Kiekkinen Kari.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Brander Outi, Frangén Aija-Mari, Grönblom Kirsi, Gustafsson Tarja, Heilimä Janne, Holkko Piritta, Kause Anne, Leppiniemi Tellervo, Mäkinen Anitta, Peltola Janna, Rouvali  Arja-Leena, Säämäki Matti.

Kansankirkko

Heino Mirva, Kukkakorpi Raija, Multanen Raija, Sandberg Kirsi, Santanen Johanna, Taimi Rauli, Uusitalo Jouni, Viitala Matti.

Kirkkovaltuustoon 19 (22):

Meri-Porin nuoret

Suominen Annina, Koivusilta Jan, Pihl Emilia.

Kiekkinen Kari.

Sitoutumaton seurakuntaväki

Gustafsson Tarja, Heilimä Janne, Holkko Piritta, Kause Anne, Leppiniemi Tellervo, Rouvali Arja-Leena, Säämäki Matti.

Kansankirkko

Tue Sep 20 15:39:00 EEST 2022