Kirkollinen tarjonta siivittää SuomiAreena-viikkoa

SuomiAreena on tänään käynnistynyt perinteisessä muodossaan kahden koronavuoden jälkeen. Kirkollista antia on luvassa jokaiselle viidelle päivälle.

Kansalaistori Porin torilla ja kirkkovene ovat jokaisena päivänä kaikkien tavoitettavissa. Lisäksi arkkipiispa Tapio Luoma on tiistaina tavattavissa kansalaistorilla Piispan torikahvien merkeissä klo 10-11 ja kenttäpiispa Pekka Särkiö seuraavana päivänä samalla kellonlyömällä.

Arkkipiispan vetämä Piispan iltahetki on Keski-Porin kirkossa tistaina klo 19-20 ja kenttäpiispan seuraavana päivänä samaan aikaan.

Kirkollinen SuomiAreena sisältää myös Erilaisen minglen sekä kaksi paneelia. Koko SuomiAreenan ohjelma löytyy netistä osoitteesta suomiareena.fi/pori/ohjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, kirkollinen ohjelma puolestaan osoitteesta https://www.kirkkoporissa.fi/osallistu/kirkko-suomiareenallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Somessa keskusteluohjelman hashtag on #suomiareena.

2022-07-11 10:33:56.0