Toimintakeskusten vastaavan kokin virka uuteen hakuun

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan tänään keskiviikkona julistaa vastaavan kokin viran uudelleen haettavaksi 22.5. – 5.6. välisenä aikana ja julkaista hakuilmoituksen Porin ev.lut. seurakuntayhtymän virallisella ilmoitustaululla ja verkkosivuilla sekä KirkkoHR-palvelussa.

Viran sijoituspaikat ovat Silokallion toimintakeskus Ulvilan Kullaalla ja Junnilan toimintakeskus Porin Reposaaressa, mutta ensisijainen työntekopaikka on Silokallion toimintakeskuksen suurtalouskeittiö. Tehtäviin kuuluvat monialaisesti suurtalouskokin tehtävät sekä kaikki keittiön työt, ruokapalveluvastaavan sijaistaminen, asiakaspalvelu ja siivoustehtävät.

Vastaavan kokin virka on vailla vakinaista viranhaltijaa helmikuun lopusta alkaen. Virkaan oli ensimmäisellä hakukierroksella kaksi hakijaa.

Wed May 18 18:32:00 EEST 2022