Keski-Porin seurakunta

”Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
olemme kaikki hiljaa kätketyt”

Lahjoita tästä Keski-Porin seurakunnan YhteisvastuukeräykseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Siirry tästä Keski-Porin seurakunnan Facebook sivulleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

________________

Keski-Porin kirkko on jo vuodesta 1863 ollut Kokemäenjoen rannalla muistuttamassa Jumalan hyvyydestä. Keski-Porin seurakunta haluaa olla välittämässä tätä Jumalan hyvyyttä kaikille seurakunnan alueella eläville ihmisille.

Seurakuntamme on noin 19 000 jäsenen yhteisö, josta noin puolet asuu Kokemäenjoen eteläpuolella Porin keskustan alueella ja toinen puoli joen pohjoispuolen kaupunginosissa, joissa on omat toimipisteensä. Seurakunta koostuu ihan tavallisista, mutta samalla ainutkertaisista ja hyvin erilaisista ihmisistä.

Lisätietoja seurakuntamme toiminnasta saa näiltä sivuilta, Tapahtumakalenterista (mm. jumalanpalvelukset) ja seurakuntatoimistosta (keski-pori@evl.fi).

Tutustu seurakuntaamme ja ota yhteyttä
– olet tervetullut!

________

Keski-Porin kirkon esittely englanniksi löytyy täältä – Listen the Central Pori Church introduction here

________

Keski-Porin ja Porin Teljän yhteinen seurakuntasihteeri
Keski-Porin seurakunta Porin Teljän seurakunta
Keski-Porin srk-sihteeri Eeva-Liisa Savioja 044 7309 637 Porin Teljän srk-sihteeri Johanna Mattila 044 7309 666
Hallituskatu 9 b
28100 Pori

Porin Teljän ja Keski-Porin seurakuntien yhteinen seurakuntasihteeri.  Toimiston aukioloajat ma-pe 9-15, to klo 17 asti.

Virkatodistuksen voit tilata aluekeskusrekisteristä p. 0447 309 605 tai porinaluekeskusrekisteri(at)evl.fi.

Konserttivaraustiedustelut Teljässä kanttori Anne-Marie Grundsténin kautta p. 0400 309 854 ja Keski-Porissa urkuri Juhani Romppasen kautta p. 0400 309 839.

Keski-Porin seurakunnan virallinen sähköposti: keski-pori(at)evl.fi ja Porin Teljän seurakunnan virallinen sähköposti: porintelja(at)evl.fi

seurakuntasihteeri
Keski-Porin seurakunta
Hallituskatu 9b
28100 PORI

Toimiston aukioloajat ma-pe 9-15, to klo 17 asti. Sähköposti keski-pori(at)evl.fi Virkatodistuksen/sukuselvityksen voit tilata Aluekeskusrekisteristä p. 0447 309 605 tai porinaluekeskusrekisteri(at)evl.fi. Hauta-asiat ja siunausvaraukset yhtymän hautauspalveluiden kautta p. 040 713 0502.

Kuvassa Keski-Porin kirkon torni ilmasta kuvattuna