Avoimia työpaikkoja Porin ev.lut. seurakunnissa

Alla ja oikealla listattuna tällä hetkellä avoinna olevia työpaikkoja. Uudet ilmoitukset tulevat listalla ylimmäisiksi. Jokaisessa ilmoituksessa on tarpeellisten tietojen lisäksi suora linkki kyseisen työpaikan hakulomakkeelle!

Mikäli avoimia työpaikkoja ei tällä hetkellä seurakunnissamme ole, niin silloin alapuolella on vain tyhjää.

_____________________________________________

Hautauspalvelut hakee kesäkaudeksi 2024 hautausmaiden kausi- ja kesätyöntekijöitä

Haku ylläolevilla linkeillä. Paikkoja on seuraavasti:

Käppärän hautausmaalla 28 kausityöntekijän ja 15 kesätyöntekijän paikkaa. Pääosin työ on hautausmaatyötä. Etsimme joukkoomme myös pienkoneiden huollon taitavaa tekijää. Jotkin tehtävät edellyttävät ajokorttia. Käppärän hautausmaalle etsitään lisäksi erityisammattimiehen kesälomasijaisia työskentelemään haudankaivuutöissä sekä vahtimestarina kappeleissa.

• Metsähautausmaalla yksi kausityöntekijän paikka. Työhön kuuluu hautausmaatyötä ja haudankaivuutyötä. Yksi kesätyöntekijä.
  • Noormarkun hautausmaalla neljä kausityöntekijän ja kolme kesätyöntekijän paikkaa. Isompien työkoneiden käyttö edellyttää ajokorttia.
  • Ahlaisten hautausmailla kolme kausityöntekijän ja yksi kesätyöntekijän paikka. Isompien työkoneiden käyttö edellyttää ajokorttia.
  • Reposaaren hautausmaalla kaksi kausityöntekijän paikkaa.
  • Lavian hautausmailla kolme kausityöntekijän paikkaa. Traktorin käyttö edellyttää ajo-oikeutta.
  • Pomarkun hautausmaalla kaksi kausityöntekijän ja kaksi kesätyöntekijän paikkaa. Isompien koneiden käyttö edellyttää ajo-oikeutta.

Porin seurakuntien
varhaiskasvatus etsii tarvittaessa töihin kutsuttavia sijaisia

Kyse on lastenohjaajien sijaistuksesta, jonka kesto voi olla päivästä muutamaan päivään. Sijaisia tarvitaan päiväkerhoihin, perhekerhoihin, koululaisten iltapäiväkerhoihin.

Mikäli sinulla on varhaiskasvatukseen; lastenohjaaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, lastentarhanopettaja jne. liittyvä koulutus ja mahdollisuus ottaa vastaan vaikka vain lyhyitäkin sijaisuuksia, ota yhteys paikallisseurakuntien
varhaiskasvatuksesta vastaaviin.