Hyvinvoiva minä -ryhmä 12-16-vuotiaille tytöille

ti 2.4. klo 16.00 – ti 2.4. klo 18.00
Mainoskuva Hyvinvoiva minä -ryhmästä: vaaleanpunaisella taustalla sama teksti kuin tässä tapahtumakalenteri-ilmoituksessa. Lisäksi kuva jossa käsistä muodostuu sydän ja Tyttöjen Talon ja Kirkko Porissa seurakuntapalveluiden logot.

Yrjönkatu 23A, Pori (5.kerros)

Ryhmässä pohditaan omaan hyvinvointiin liittyviä teemoja turvallisessa ympäristössä. Ryhmä kokoontuu Tyttöjen Talolla ja se pidetään yhteistyössä Kirkko Porissa seurakuntapalveluiden ja Porin Tyttöjen Talon kanssa. Ryhmä on ilmainen.

Ryhmä kokoontuu 27.2.24 alk. tiistaisin klo 16-18. Lisätietokyselyt ja ilmoittautumiset Tyttöjen Talon Erika-ohjaajajlle: puh. 0449813616, myös WhatsApp. Ryhmää ohjaavat seurakuntapalveluista Anna Kasvinen ja Tyttöjen Talolta Erika Westerlund.

Ryhmän kokoontumiskerrat:
27.2. Mitä se hyvinvointi oikein on? Mistä asioista just mun hyvinvointi koostuu?
5.3. Virtaa ja voimaa hyvästä unesta ja terveellisistä välipaloista (tällä kerralla voi vielä tulla mukaan uusia ryhmäläisiä)
19.3. Jokaisella on jokin vahvuus
26.3. Mun rajat!