Yhtymän työntekijöitä muistettiin ansiomerkein

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän työntekijöitä muistettiin ansiomerkein keskiviikkona 11. joulukuuta yhtymän joululounaalla. Ansiomerkkejä jaettiin täysiä vuosia palvelleille työntekijöille, kymmenestä vuodesta alkaen.

Yhtymän työntekijät pääsivät noutamaan ansiomerkkejään jouluisissa tunnelmissa.

Kaikkiaan ansiomerkkejä jaettiin 16 kappaletta seuraavasti:

10 vuotta:
Häkkinen Tanja, seurakuntapastori, (Länsi-Porin seurakunta), Järvi Riitta-Maija, vahtimestari-siivooja (Porin seurakuntayhtymä), Koivisto Pirjo, seurakuntasihteeri, (Lavian seurakunta), Kulha Tiina, diakonissa, (Porin Teljän seurakunta), Yrjölä Susan, lastenohjaaja, (Porin Teljän seurakunta).
Yhteensä 5.

20 vuotta:
Anttonen Helena, palkka- ja henkilöstöasiantuntija, (Porin seurakuntayhtymä), Eloranta Teija, diakonian viranhaltija, (Keski-Porin seurakunta), Malja Pasi, erityisammattimies, (Porin seurakuntayhtymä), Räty Terhi, nuorisotyönohjaaja, (Meri-Porin seurakunta), Uusitalo Eija, lastenohjaaja, (Länsi-Porin seurakunta).
Yhteensä 5.

30 vuotta:
Huhtala Kaisa, kirkkoherra, (Porin Teljän seurakunta), Paukkunen Pirjo, diakonian viranhaltija, (Porin Teljän seurakunta), Rantamaa Lea, diakonissa (Keski-Porin seurakunta).
Yhteensä 3.

40 vuotta:
Arvela-Halminen Vilja, vammaistyön diakoni, (Porin seurakuntayhtymä), Erkkilä Pertti, erityisammattimies, (Porin seurakuntayhtymä), Huolman Eerik, erityisammattimies, (Porin seurakuntayhtymä).
Yhteensä 3.

Porin ev.lut. seurakuntayhtymä onnittelee ansiomerkkien saaneita!

Ansiomerkin saaneita muistettiin jouluisissa tunnelmissa.

Wed Dec 11 15:12:00 EET 2019